Jouw toekomstige werkgever
Hun sfeervolle pand in hartje Bilthoven is de thuisbasis van een ervaren en op elkaar ingespeeld team. Samen bedienen zij een brede range aan klanten in het MKB, zowel in de samenstel- als controlepraktijk. Ze beschikken over een AFM-vergunning om wettelijke controles te verrichten.
‘Samen’ heeft hij hun echt betekenis; hun collega’s omschrijven de sfeer als collegiaal en informeel. Ze zijn stuk voor stuk gedreven en gericht op ontwikkeling, daarin ondersteunen ze elkaar waar dat nodig is.
Dit ga je doen
Als Accountant ben je verantwoordelijk voor je eigen klantenportefeuille in de samenstelpraktijk. Je adviseert cliënten bij dagelijks voorkomende vraagstukken op financieel, fiscaal en administratief gebied. Je werkzaamheden zijn onder andere:
• Je werkt adviesopdrachten uit en houdt (jaarrekening) besprekingen;
• Je bent verantwoordelijk voor je eigen klantenportefeuille, van ZZP tot middelgroot en ook diverse holdings van vermogend;
• Je hebt besprekingen met klanten en onderhoudt actief klantcontact;
• Je coacht en begeleidt assistent accountants;
• Je bent reviewer van de dossiers en tekenend accountant voor de samenstelopdrachten;
• Je maakt onderdeel uit van het kwaliteitsteam.
Dit breng je mee
• Je hebt HBO werk- en denkniveau;
• Je kunt zowel binnen een team als zelfstandig uitstekend functioneren;
• Je bent sociaal vaardig en werkt geordend en systematisch;
• Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring;
• Je beschikt over voldoende analytisch en kritisch denkvermogen en je bent nieuwsgierig;
• Je hebt passie voor het accountantsberoep en bent in het bezit van een AA- of RA- titel;
• Je bent communicatief vaardig.
Dit wordt geboden
Deze opdrachtgever vind het belangrijk dat jij je thuis voelt, jezelf kunt ontwikkelen en plezier hebt in je werk. Daarom bieden zij jou alles wat je nodig hebt om te groeien, zowel professioneel als persoonlijk.
• Een fijne werksfeer die zowel professioneel als informeel is. Een goede balans tussen werk, studie en privé vinden zij het belangrijkste van alles;
• De mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen;
• Gevarieerd klantenpakket, van klein tot groot, zowel wettelijk als vrijwillige controles en van productie en dienstverlening tot not-for profit;
• Een jaarcontract dat bij goed functioneren wordt omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd;
• Een salaris tussen de €5.000 en €7.000 (afhankelijk van ervaring);
• 13e maand + volledige maand vakantiegeld (dus geen 8%);
• Je pensioen word voor 2/3 vergoedt;
• 30 vakantie dagen, een leaseauto, laptop en telefoon van de zaak.
Inlichtingen
Als je meer wilt weten over deze functie, kun je contact opnemen met onze recruiter, Tessa Vermaas, op 035 – 624 86 45 / 06 221 36 477.
KGU Recruitment daagt je uit
Ben jij enthousiast over deze functie, stuur dan je cv en motivatiebrief naar tessavermaas@kgu.nl.