Vacatures
KGU daagt je uitKGU daagt je uit
KGU recruitement
KGU daagt je uitKGU daagt je uit

Vacature:

Accountmanager Binnendienst

Regio: Amsterdam-Zuidoost

Jouw toekomstige werkgever

Bij deze werkgever ben jij als Accountmanager Binnendienst commercieel verantwoordelijk voor het ontzorgen van een eigen groep klanten en buitendienst medewerkers in m.n. Nederland en België! Naast 80 gedreven en enthousiaste collega’s, 29+ vrije dagen, een bonusregeling en een veelzijdige functie, krijgt je hier volop kansen om jezelf verder te ontwikkelen door het volgen van diverse cursussen en opleidingen.

Deze werkgever onderhoudt al ruim 85 jaar machines en installaties binnen diverse industrieën en dit met hoogwaardige onderhoudsmiddelen, -systemen, -apps en -oplossingen. Hun doel? Het verbeteren van de beschikbaarheid en productiviteit van machines en installaties door het technisch onderhoud te optimaliseren. Ook door verschillende opleidingen te verzorgen, helpt deze werkgever (inter)nationale bedrijven meer uit hun machines, producten en mensen te halen.

Het hoofdkantoor van dit familiebedrijf is gesitueerd onder de rook van Amsterdam, er heerst een informele, sportieve, gedreven werksfeer en samen met ruim 80 collega’s in Nederland en België kun jij hier jouw ondernemerschap, drive en ambitie laten gelden. Het kantoor is op loopafstand van het station en dus goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Kom je liever met de auto? Er is volop parkeerruimte in de buurt.

Dit ga je doen

Als Accountmanager Binnendienst werk je nauw samen met 6 binnendienst collega’s en ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van diverse commerciële activiteiten en sales gerelateerde projecten. Je hebt een breed takenpakket incl. eigen budget en je bent de vraagbaak voor een eigen groep (internationale) klanten en buitendienst medewerkers in m.n. Nederland en België. Door het stellen van de juiste vragen en goed te luisteren weet je goed in te spelen op de behoefte van de klant.

Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit het:

  • Commercieel ontzorgen van klanten en buitendienst collega’s in m.n. Nederland en België.
  • Klanten telefonisch en per mail adviseren over producten, leveringen, diensten, voorraden etc.
  • Opstellen en op (laten) volgen van (complexe) maatwerk offertes en contracten.
  • Omzet verhogen door additioneel te verkopen aan bestaande klanten.
  • Proactief telefonisch contact onderhouden met je eigen klantenportefeuille en de buitendienst collega’s.
  • Telefonisch en per mail leads genereren voor de buitendienst e/o nieuwe klanten binnen halen (m.n. product verkoop).
  • Aannemen en controleren van orders, die vervolgens verwerkt worden door de backoffice.
  • Ondersteunen en actief meedenken incommerciële/promotionele activiteiten, zoals mailings, salesacties etc.

Dit breng je mee

  • Een afgeronde hbo opleiding in een commerciële, technische of bedrijfskundige richting (of i.i.g. aantoonbaar hbo werk- en denkniveau).
  • Minimaal 2 jaar relevante b2b werkervaring als Sales Support Medewerker, Commercieel Medewerker Binnendienst, Indoor Accountmanager, Sales Engineer, Verkoper Binnendienst of vergelijkbaar bij een technisch bedrijf.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • IJzersterke sociale, commerciële en communicatieve vaardigheden en om kunnen gaan met complexe en langdurige offertetrajecten.
  • Een hands-on en winnaarsmentaliteit en een resultaat- en klantgerichte instelling.

Daarnaast ben je voor 40 per week beschikbaar en woon je in de omgeving van Amsterdam-Zuidoost.

Dit wordt geboden

  • Een uitdagende baan als Accountmanager Binnendienst met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een passend bruto maandsalaris, afgestemd op de functie, jouw opleidingsniveau en werkervaring.
  • 29 vakantiedagen en 8% vakantiegeld.
  • 2 extra vakantiedagen bij niet ziek.
  • Een reiskostenvergoeding.
  • Een thuiswerkvergoeding.
  • Een aantrekkelijke bonusregeling.
  • Een discretionaire eindejaarsuitkering.
  • Flexibele werktijden: je kunt starten tussen 07.30 uur en 09.30 uur.
  • Een uitstekend te bereiken werkplek, zowel met het openbaar vervoer als met de auto.
  • Diverse ​doorgroei-, ​opleidings- en scholingsmogelijkheden.
  • Een gezonde, solide organisatie met een duidelijke visie, korte lijnen en een uitstekende naam in de markt.

KGU Recruitment daagt je uit

Enthousiast over de vacature? Herken je jezelf in het profiel? Waar wacht je nog op? Solliciteer nu via de rode button en wie weet wordt deze vacature jouw nieuwe baan. Vragen over de vacature en/of procedure? Neem dan contact op met:


Anthony Overweg

06 - 14 28 23 71
anthonyoverweg@kgu.nl

Solliciteren
Print deze vacature