Vacatures
KGU daagt je uitKGU daagt je uit
KGU recruitement
KGU daagt je uitKGU daagt je uit

Vacature:

Administratief Medewerker Servicecontracten

Regio: Bussum

Jouw toekomstige werkgever

Bij deze werkgever ben je als Administratief Medewerker Servicecontracten (32 – 40 uur) verantwoordelijk voor een accurate en up-to-date administratie van de field service- en onderhoudscontracten. Je komt te werken in een klein hecht team en hebt nauw contact met andere afdelingen binnen de organisatie. Samen zorgen jullie voor een perfecte dienstverlening en een zo hoog mogelijke klanttevredenheid! Spreekt dit je aan? Lees dan snel verder en solliciteer!

Deze werkgever bedient inmiddels ruim 100.000 klanten over de hele wereld. En met succes. Waar je ook bent, de procestechnologie die zij ontwikkelen is nooit ver weg. Je gaat onderdeel uitmaken van een internationaal familiebedrijf waarvan het Nederlandse hoofdkantoor gevestigd is nabij Bussum en ruim 120 medewerkers je graag verwelkomen als nieuwe collega. Het is een bedrijf dat blijft groeien en waar je echt trots op kan zijn. Ze gaan niet alleen duurzaam om met klantrelaties, maar juist ook met hun eigen medewerkers. Zo heeft deze werkgever uitstekende voorwaarden en ruimte voor verdere ontwikkeling door middel van een continu programma aan opleidingen en trainingen.

Dit ga je doen

Als Administratief Medewerker ben je verantwoordelijk voor een accurate en up-to-date administratie van de field service- en onderhoudscontracten. Je kunt hierbij denken aan het maken van nieuwe contracten en verlengen van bestaande contracten, dit met aandacht voor marges en de eindafrekeningen. Ook het aanleggen van taaklijsten met een duidelijke beschrijving en planning van de te verrichten service werkzaamheden is onderdeel van je werkzaamheden.

In deze functie heb je nauw contact met de klanten, de Service Coördinator, de afdeling Sales & Support en de Service-/Onderhoudsmonteurs in de buitendienst. Met als gezamenlijk doel: een perfecte dienstverlening en een zo hoog mogelijke klanttevredenheid en rendement!

Jouw werkzaamheden bestaan onder uit het:

  • Administratief afhandelen van contracten en service orders d.m.v. het SAP-systeem.
  • Aanbieden c.q. verlengen van bestaande servicecontracten.
  • Maken en opvolgen van prijsopgaven naar aanleiding van servicebezoeken door monteurs.
  • Opstellen van eindafrekeningen en verrekenen van meer- en/of minderwerk.
  • Nasturen van servicerapporten en zo nodig maken van creditnota’s.
  • Aanleggen van taaklijsten met accurate en duidelijke beschrijving van de te verrichten werkzaamheden.
  • Beheren van signaleringslijsten m.b.t. het verlengen en verkrijgen van opdrachtnummers voor facturatie.
  • Telefonische dienstverlening bieden aan klanten bij vragen over contracten, prijzen en facturen.

Dit breng je mee

  • Een afgeronde mbo opleiding in de richting van administratie, bedrijfsadministratie, financieel medewerker, backoffice medewerker of vergelijkbaar
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring als bij voorbeeld Administratief Medewerker, Support Medewerker, Backoffice Medewerker, Financieel Medewerker, Medewerker Contractbeheer, Binnendienst Medewerker, Medewerker Contractadministratie, Service Medewerker.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
  • Goede kennis van en ervaring met crm / erp systemen (liefst SAP).
  • Een proactieve, klantvriendelijke instelling, je bent secuur, administratief sterk en hebt een enthousiaste en sociale persoonlijkheid.

Daarnaast ben je voor 32 tot 40 uur per week beschikbaar en woon je in de omgeving van Bussum.

Dit wordt geboden

  • Een uitdagende baan als Administratief Medewerker Servicecontracten waarbij je direct in dienst komt van de werkgever en met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een bruto maandsalaris tot circa € 2.500,- (fulltime). Het exacte salaris wordt afgestemd op jouw opleidingsniveau en werkervaring.
  • 27 vakantiedagen en 8% vakantiegeld.
  • Een reiskostenvergoeding.
  • Een 13de maand.
  • Ruimte voor verdere ontwikkeling door middel van een continu programma aan opleiding(en) en training(en), zowel intern als extern.
  • Een modern pand, informele sfeer en een goede teamspirit.
  • De mogelijkheid om lid te worden van de personeelsvereniging, welke meerdere keren per jaar leuke activiteiten organiseert.

KGU Recruitment daagt je uit

Enthousiast over de vacature? Herken je jezelf in het profiel? Waar wacht je nog op? Solliciteer nu via de rode button en wie weet wordt deze vacature jouw nieuwe baan. Vragen over de vacature en/of procedure? Neem dan contact op met:


Kelly Koelstra

06 - 23 34 07 23
kellykoelstra@kgu.nl

Solliciteren
Print deze vacature