Vacatures
KGU daagt je uitKGU daagt je uit
KGU recruitement
KGU daagt je uitKGU daagt je uit

Vacature:

Assistent Assortimentsmanagement

Regio: Utrecht

Jouw toekomstige werkgever

Bij deze werkgever kan je als Assistent Assortimentsmanagement jouw ervaring op het gebied van Productmanagement gaan laten zien en verder ontwikkelen. In deze functie krijg je volop ruimte voor eigen ideeën en initiatieven. Naast 30 vrije dagen mag je jouw kennis vergroten door het volgen van producttrainingen via hun eigen academy en je komt direct in dienst van de werkgever!


Deze werkgever is een van de grootste leveranciers op het gebied van hout-, plaat-, en bouwmaterialen. Met zo’n 45 vestigingen door heel Nederland helpen zij bouwend Nederland verder. De organisatie richt zich op de groei van het bedrijf en van de werknemers. Dit doen zij door opleidingen en product trainingen te bieden via hun eigen academy. Deze werkgever biedt je een gedreven organisatie met een collegiale werksfeer, gezonde competitiedrang en volop ruimte voor eigen initiatief.

Dit ga je doen

Als Assistent Assortimentsmanagement kom je te werken op de afdeling productmanagement, hier zorgen ze ervoor dat het landelijke assortiment geoptimaliseerd is en blijft. In deze functie help je de 3 Productmanagers en werk je nauw samen met jouw collega. Daarnaast ondersteun je de managers op commercieel vlak, zoals het bezoeken van leveranciers en het aanleveren van informatie op leveranciers- en/of klantniveau.


Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit het:

  • Vastleggen van assortimenten in het schappenplan.
  • Beheren van de mailbox van de afdeling.
  • Signaleren van kansen op de markt.
  • Fysiek bijdragen aan het ombouwen van vestigingen.
  • Bijhouden van het artikelbestand.

Dit breng je mee

  • Een afgeronde mbo+ opleiding in de richting van commercie, productmanagement of inkoop.
  • Minstens 3 jaar werkervaring als Assistent Assortimentsmanager, Junior Productmanager, Medewerker Binnendienst, Junior Category Manager, Assistent Inkoper of vergelijkbaar.
  • Kennis van en/of ervaring in de handel van hout, plaat- en bouwmaterialen.
  • Een analytisch vermogen waarbij je goed kan plannen en organiseren.
  • Stressbestendigheid en je kan snel schakelen.

Daarnaast ben je fulltime beschikbaar en woon je in de omgeving van Utrecht.

Dit wordt geboden

  • Een uitdagende baan als Assistent Assortimentsmanagement waarbij je direct in dienst komt van de werkgever en met uitzicht op vast dienstverband.
  • Een bruto maandsalaris tot circa € 3.000,- (fulltime). Het exacte salaris wordt afgestemd op jouw opleidingsniveau en werkervaring.
  • 24 vakantiedagen en 8% vakantiegeld.
  • 6 atv-dagen.
  • Een reiskostenvergoeding.
  • Doorgroei-, opleidings- en ontwikkelmogelijkheden.
  • Leuke collega’s in een ongedwongen werksfeer.

KGU Recruitment daagt je uit

Enthousiast over de vacature? Herken je jezelf in het profiel? Waar wacht je nog op? Solliciteer nu via de rode button en wie weet wordt deze vacature jouw nieuwe baan. Vragen over de vacature en/of procedure? Neem dan contact op met:


Karlijn van den Hoogen

035 - 624 86 45
karlijnvandenhoogen@kgu.nl

Solliciteren
Print deze vacature