Vacatures
KGU daagt je uitKGU daagt je uit
KGU recruitement
KGU daagt je uitKGU daagt je uit

Vacature:

Backoffice Medewerker (Autolease)

Regio: Amersfoort

Jouw toekomstige werkgever

Bij deze werkgever werk jij als Backoffice Medewerker binnen een ambitieus team van circa 10 medewerkers en zorg je o.a. voor het volledige proces rond de contractafwikkeling van ingeleverde leaseauto’s. Ben jij administratief sterk, heb je cijfermatig inzicht, vind je het leuk om de vraagbaak te zijn voor je collega’s en wil je interessante werkervaring opdoen? Dat kan! Tevens kent het bedrijf uitstekende arbeidsvoorwaarden en een moderne werkomgeving.


Deze werkgever is een hele bekende naam in de automotivebranche. De organisatie deelt haar specialisme, vakkennis en ruim 50 jaar ervaring vanuit hun moderne hoofdkantoor in Amersfoort. De diversiteit binnen het grote team van ruim 550 medewerkers is enorm, maar één ding heeft iedereen gemeen: de passie voor automotive. Ook is er veel ruimte voor persoonlijke groei en ontspanning. Zo hebben zij een eigen opleidingshuis, is er een gameroom, zijn er meerdere personeelsuitjes per jaar, kan je sporten met jouw collega’s en krijg je kortingen op hun producten.

Dit ga je doen

Als Backoffice Medewerker ben jij verantwoordelijk voor het volledig en correct afsluiten van contracten van auto’s die terugkomen uit de leasing of overgenomen worden. Hierbij maak je verschillende berekeningen en analyses en zorg je ervoor dat er een juiste verrekening met de klant (particulier en zakelijk) kan plaatsvinden. Daarnaast houd je je bezig met kentekenbeheer en ben je vraagbaak voor de interne (sales) en externe klant m.b.t. de eindafrekening en inname van lease auto’s.


Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit het:

  • Berekenen van afkoop- en overnameprijzen van lease auto’s.
  • Uitvoeren van hercalculaties op contracten (meer of minder kilometers, schades, etc.).
  • Van a tot z administratief afwikkelen van contracten van ingenomen auto’s.
  • Contact (telefonisch en per mail) onderhouden met interne afdelingen (m.n. sales) en soms ook met leaserijders over contractuele en inname zaken.
  • Versturen van tenaamstellingscodes, afhandelen van de vrijwaringen, tankpassen en verzekeringen.
  • Afhandelen van verschillende kentekenzaken van lopende voertuigen (o.a. aanvragen kentekencards, versturen codes).

Dit breng je mee

  • Een afgeronde mbo-4 (of hbo) opleiding richting finance, bank, automotive (IVA), administratie of vergelijkbaar.
  • Minstens 1 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie als Backoffice Medewerker, Medewerker Contractmanagement, Medewerker Inname, Administratief Medewerker, Binnendienst Medewerker, Support Medewerker, Verkoopadviseur Automotive, Financieel Medewerker.
  • Liefst ervaring binnen of affiniteit met auto’s, leasing, lease en/of de financiële dienstverlening.
  • Cijfermatig inzicht, goede communicatieve vaardigheden en stressbestendigheid.
  • Een klantvriendelijke, leergierige, procesmatige en collegiale instelling.

Daarnaast ben je op korte termijn voor 32 tot 40 uur per week beschikbaar en woon je in de omgeving van Amersfoort.

Ook studenten met een tussenjaar, die tijd over hebben naast hun (af)studeren of starters met een afgeronde hbo-opleiding richting IVA, Commerciële Economie, Bedrijfskunde, Financial Services Management of vergelijkbaar, nodigen wij van harte uit om te solliciteren.

Dit wordt geboden

  • Een uitdagende baan als Backoffice Medewerker met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een bruto maandsalaris tot circa € 3.000,- (fulltime). Het exacte salaris wordt afgestemd op jouw opleidingsniveau en werkervaring.
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld.
  • 5 atv-dagen (uitbetaald in geld).
  • Een 13e maand.
  • Een reiskostenvergoeding a € 0,21 per km woon-werkverkeer (max. 25 km enkele reis).
  • Een thuiswerkvergoeding a € 2,15 per dag.
  • Sporten met jouw collega’s.
  • Tijd voor ontspanning in de gameroom.
  • Leren via hun eigen online academy (bij indiensttreding).
  • Een collectieve zorgverzekering en korting op financieringen/verzekeringen (bij indiensttreding).
  • Een informele cultuur, met ruimte voor ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden.

KGU Recruitment daagt je uit

Enthousiast over de vacature? Herken je jezelf in het profiel? Waar wacht je nog op? Solliciteer nu via de rode button en wie weet wordt deze vacature jouw nieuwe baan. Vragen over de vacature en/of procedure? Neem dan contact op met:


Niels Savenije

035 - 624 86 45 (keuzenummer 3)
nielssavenije@kgu.nl

Solliciteren
Print deze vacature