Vacatures
KGU daagt je uitKGU daagt je uit
KGU recruitement
KGU daagt je uitKGU daagt je uit

Vacature:

Backoffice Medewerker (Duits)

Regio: Weesp

Jouw toekomstige werkgever

Bij deze werkgever ben jij als Backoffice Medewerker de steun en toeverlaat van het sales team en heb je intensief klantcontact met nationale en internationale klanten. Naast 80 gedreven en enthousiaste collega’s en 29 vrije dagen, krijgt je hier volop kansen om jezelf verder te ontwikkelen door het volgen van diverse cursussen en opleidingen.


Deze werkgever onderhoudt al ruim 85 jaar machines en installaties in de maakindustrie met hoogwaardige middelen en systemen. Hun doel? Het verbeteren van de beschikbaarheid van machines en installaties door het technisch onderhoud te optimaliseren. Ook door verschillende opleidingen te verzorgen, helpt deze werkgever (inter)nationale bedrijven meer uit hun machines en producten te halen.


Het kantoor is gesitueerd onder de rook van Amsterdam, in Weesp, op loopafstand van het station en dus goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Kom je liever met de auto? Er is volop parkeerruimte in de buurt.

Dit ga je doen

Als Backoffice Medewerker ondersteun je het sales team en zorgen jullie er samen voor dat het complete sales traject zo efficiënt mogelijk loopt. Je onderhoudt intensief (telefonisch en per mail) contact met (inter)nationale klanten over levertijden, orders en eventuele klachten en zorgt ervoor dat verkooporders volledig verwerkt worden.

Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit het:

  • Invoeren, controleren en voorbereiden van orders in het systeem (SAP).
  • Pro actief oplossen van problemen in het orderproces.
  • Inkopen en versturen van producten (ook spoedzendingen).
  • Factureren van leveringen aan klanten.
  • Het maken van bestellijsten en productoverzichten.
  • Versturen van technische documentatie en monsteranalyses.
  • Verzorgen van correcte administratie en het ondersteunen van commerciële activiteiten.

Dit breng je mee

  • Een afgeronde mbo+ of hbo opleiding in een commerciële, logistieke of administratieve richting.
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring als Medewerker Backoffice, Sales Support Medewerker, Binnendienst Medewerker, Medewerker Orderadministratie of vergelijkbaar.
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal.
  • Gedegen kennis van Excel en het liefst ook van SAP.
  • Goede administratieve, communicatieve, commerciële en organisatorische vaardigheden.

Daarnaast ben je 32 tot 40 uur per week beschikbaar en woon je in de omgeving van Weesp.

Dit wordt geboden

  • Een uitdagende baan als Backoffice Medewerker met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een bruto maandsalaris tot circa € 2.900,- (fulltime). Het exacte salaris wordt afgestemd op jouw opleidingsniveau en werkervaring.
  • 29 vakantiedagen en 8% vakantiegeld.
  • Een reiskostenvergoeding.
  • Een discretionaire eindejaarsuitkering.
  • Flexibele werktijden: je kunt starten tussen 07.30 uur en 09.30 uur.
  • Een uitstekend te bereiken werkplek, zowel met het openbaar vervoer als met de auto.
  • Diverse opleidings- en scholingsmogelijkheden.
  • Een gezonde, solide organisatie met een duidelijke visie, korte lijnen en een uitstekende naam in de markt.

KGU Recruitment daagt je uit

Enthousiast over de vacature? Herken je jezelf in het profiel? Waar wacht je nog op? Solliciteer nu via de rode button en wie weet wordt deze vacature jouw nieuwe baan. Vragen over de vacature en/of procedure? Neem dan contact op met:


Anthony Overweg

035 – 624 86 45
anthonyoverweg@kgu.nl

Solliciteren
Print deze vacature