Vacatures
KGU daagt je uitKGU daagt je uit
KGU recruitement
KGU daagt je uitKGU daagt je uit

Vacature:

Backoffice Medewerker (Uitzendbureau)

Regio: Almere

Jouw toekomstige werkgever

Bij deze werkgever ben jij als Backoffice Medewerker de steun en toeverlaat van je collega’s, flexmedewerkers en klanten op m.n. administratief en boekhoudkundig gebied. Jij regelt op de achtergrond alles, zodat medewerkers en klanten volledig ontzorgt worden. Van het opmaken van contracten, salarisbetalingen tot het verzorgen van de vervoersplanning en het regelen van woonruimte. Het hoort allemaal bij jouw uitgebreide takenpakket!

Deze werkgever in Almere is specialist in het bemiddelen van flexmedewerkers op lokale en internationale schaal. Bij hun gaat het namelijk om de kwaliteit en niet de nationaliteit. Dit doen zij met zowel Nederlandse als buitenlandse medewerkers in met name de productie en logistiek. Stabiele klantrelaties zijn ontstaan door goede en tevreden uitzendkrachten. Tevreden flexmedewerkers ervaren het respect van dit uitzendbureau: plezierig werk, een wekelijkse goede beloning en goede werk- en woonomstandigheden. Dit samen zorgt voor het succesvol, langdurig en deskundig invullen van vacatures, nu en in de toekomst!

Dit ga je doen

Als Backoffice Medewerker vang jij alles op wat je recruitment- & sales collega’s (figuurlijk) over de schutting gooien. Het ervaren team is elke werkdag weer druk bezig om een ultieme vorm van arbeidsmarktbemiddeling te bieden. Daar komt veel bij kijken. Zo ontzettend veel dat dat ze jouw hulp snoeihard nodig hebben. Wat er zoal over de schutting wordt gegooid? Je kan beter vragen wat niet! Maar om je een beetje beeld te geven, denk aan het:

  • Beantwoorden van sollicitaties van kandidaten via de website en social media.
  • Opmaken en bijhouden van uitzend- en huurcontracten.
  • Correct en tijdig verwerken van de gewerkte uren en verlofaanvragen van flexmedewerkers.
  • Verwerken van ziekmeldingen, voertuig-/rittenregistraties, boetes, voorschotten, gemaakte onkosten van de flexmedewerkers.
  • Aanvragen (en regelen) van adresinschrijving, zorgverzekering-/toeslag, internetaanvragen, tankpassen, SNF-registratie voor de flexmedewerkers.
  • Licht boekhoudkundige werkzaamheden, vervoersplanning en vragen beantwoorden (telefonisch en per mail) van flexmedewerkers en klanten.

Dit breng je mee

  • Een afgeronde mbo+ opleiding, bij voorkeur in een administratieve, hr of secretariële richting.
  • Minimaal 2 jaar werkervaring als Office Assistant, HR Assistent, (Junior) Intercedent, Medewerker Salarisadministratie, Administratief Medewerker P&O, Backoffice Medewerker of vergelijkbaar.
  • Liefst ervaring met Plan4Flex, Exact en Nocore of vergelijkbare systemen.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Sterke organisatorische, administratieve en communicatieve kwaliteiten.

Daarnaast ben je 32 tot 40 uur per week beschikbaar en woon je in de omgeving van Almere.

Dit wordt geboden

  • Een uitdagende baan als Backoffice Medewerker met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een bruto maandsalaris tot circa € 2.800,- (fulltime). Het exacte salaris wordt afgestemd op jouw opleidingsniveau en werkervaring.
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld.
  • Een reiskostenvergoeding.
  • De mogelijkheid om alle kneepjes van het uitzendvak te leren en eigen te maken.

KGU Recruitment daagt je uit

Enthousiast over de vacature? Herken je jezelf in het profiel? Waar wacht je nog op? Solliciteer nu via de rode button en wie weet wordt deze vacature jouw nieuwe baan. Vragen over de vacature en/of procedure? Neem dan contact op met:


Kelly Koelstra

06 - 23 34 07 23
kellykoelstra@kgu.nl

Solliciteren
Print deze vacature