Vacatures
KGU daagt je uitKGU daagt je uit
KGU recruitement
KGU daagt je uitKGU daagt je uit

Vacature:

Backoffice Medewerker

Regio: Almere

Jouw toekomstige werkgever

Onze opdrachtgever is een snelgroeiend klantcontactcenter. Zodra je hier als Backoffice Medewerker aan de slag gaat, maak je deel uit van een hecht team. Samen maken jullie je sterk om professionele klantcontactdiensten te leveren voor diverse bedrijven. De sfeer onderling is te omschrijven als ‘work hard, play hard’, ofwel: er wordt hard gewerkt maar tussen de bedrijven door wordt er veel gelachen en bijgepraat. Ook leuk om te weten is dat er wekelijks wordt gezorgd voor vers fruit op de werkvloer.


Het kantoor is nog géén 10 minuten lopen vanaf het trein- en busstation van Almere-Muziekwijk. Kom je met de auto, motor of fiets? Er is meer dan genoeg ruimte op eigen terrein om je vervoersmiddel gratis te parkeren.

Dit ga je doen

Als Backoffice Medewerker maak jij de levering van complexe klantorders mogelijk. Je zorgt er bijvoorbeeld voor dat meervoudige orders (internet, televisie en telefoon) van een klant, compleet en op tijd worden opgeleverd.


Je realiseert de orders binnen de tijd en bewaakt de afspraken die met klanten zijn gemaakt. Met jouw klantgerichte en doortastende instelling voorkom je eventuele problemen in het leveringsproces en zorg jij ervoor dat klanten terugkomen. Voor klanten ben je het vaste aanspreekpunt (telefonisch) en dus hét visitekaartje van het desbetreffende project.

Dit breng je mee

  • Minimaal mbo werk- en denkniveau.
  • Minimaal 1 jaar relevante werkervaring als Klantenservice Medewerker, Backoffice Medewerker of vergelijkbaar.
  • Goede computervaardigheden.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Een professionele, secure en proactieve (werk)houding.
  • Bestandheid tegen een dynamische, hectische omgeving met grote informatiestroom.
  • Een servicegerichte instelling en een probleemoplossend vermogen.
  • Flexibele inzetbaarheid voor de eventuele avond- en weekenddiensten.

Daarnaast ben je 32 tot 40 uur per week beschikbaar en woon je in de nabije omgeving van Almere.

Dit wordt geboden

  • Een verantwoordelijke functie als Backoffice Medewerker bij een groeiend bedrijf met een prettige werksfeer en leuke collega’s.
  • Een marktconform salaris.
  • Een reiskostenvergoeding van € 7,- netto per gewerkte dag, indien je buiten Almere woont.
  • Persoonlijke ontwikkeling, en de mogelijkheid om door te groeien.
  • Coaching en begeleiding op de werkvloer.

KGU Recruitment daagt je uit

Enthousiast over de vacature? Herken je jezelf in het profiel? Waar wacht je nog op? Solliciteer nu via bovenstaande rode button en wie weet wordt deze vacature jouw nieuwe baan. Vragen over de vacature en/of procedure? Neem dan contact op met:

Solliciteren

Anna van den Berg

035 - 624 86 45
annavandenberg@kgu.nl

Print deze vacature