Vacatures
KGU daagt je uitKGU daagt je uit
KGU recruitement
KGU daagt je uitKGU daagt je uit

Vacature:

Casemanager / Verzuimcoördinator

Regio: Hilversum

Jouw toekomstige werkgever

Onze opdrachtgever is een allround backoffice dienstverlener voor personeelsintermediairs in de flexbranche. Zij zorgen voor de volledige backoffice ontzorging inclusief verloning, facturatie, contractbeheer, verzuim en urenadministratie. Er heerst een open bedrijfscultuur met korte communicatielijnen, waarbij er volop ruimte is voor ontwikkeling en initiatief. Naast hard werken en plezier maken, wordt er samen gesport en genieten zij van een gezonde lunch en heerlijke koffie!


De afgelopen jaren zijn zij hard gegroeid en zijn daarom nu op zoek naar een Casemanager / Verzuimcoördinator. Groei jij met onze opdrachtgever mee?

Dit ga je doen

Als Casemanager / Verzuimcoördinator ben je verantwoordelijk voor het gehele proces rondom de verzuimbegeleiding van flexwerkers. Je adviseert en ondersteunt de intermediairs (uitzendbureaus), je interne collega’s en externe partijen bij ziektegevallen, om zo de inzetbaarheid van medewerkers te vergroten en tevens de kosten en risico’s van verzuim te beperken.


Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit het:

  • Verwerken van ziek- en herstelmeldingen en het verlonen van ziekte uren.
  • Onderhouden van contact met flexwerkers bij langdurig verzuim (in- en uitdienst).
  • Eerste lijns contactpersoon voor intermediairs, externe partijen (o.a. UWV) en de partner verzuimbegeleiding omtrent ziektegevallen en re-integratie.
  • Proactief bewaken van afspraken, voeren van verzuim- en evaluatiegesprekken en plannen van vervolgacties (en eventueel re-integratie).
  • Correct administreren / uitvoeren van de verplichtingen vanuit de Wet Verbetering Poortwachter in samenwerking met de partner verzuimbegeleiding.
  • Signaleren van frequent verzuim en ketenverzuim, het opstellen van rapportages en advies geven aan betrokken intermediairs.
  • Uitvoeren en zo nodig optimaliseren van het interne verzuimprotocol en de processen.

Dit breng je mee

  • Een afgeronde hbo (of mbo+) opleiding richting HRM (Human Rescources), Personeel & Arbeid (P&A), Personeelszaken (P&O) of soortgelijk.
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring als Verzuimcoördinator, Casemanager, Verzuimadviseur, Re-integratiecoach, Backoffice Consultant of vergelijkbaar bij een commerciële organisatie.
  • Liefst ervaring in de flexbranche (uitzend-, detacherings- of payrollbureau) en kennis van de ABU en NBBU cao.
  • Uitstekende kennis van de Wet Verbetering Poortwachter en aanverwante wet- en regelgeving op het gebied van arbo.
  • Een basiscursus uitzendmedewerker (SEU) of de bereidheid deze te behalen.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Goede communicatieve, empathische en sociale vaardigheden.
  • Een proactieve houding, klantgerichtheid en accuratesse.
  • Goede plannings- en organisatievaardigheden.

Daarnaast ben je voor 32 tot 40 uur per week beschikbaar en woon je in de omgeving van Hilversum.

Dit wordt geboden

  • Een uitdagende baan als Casemanager / Verzuimcoördinator, waarbij je direct in dienst komt van onze opdrachtgever en met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een bruto maandsalaris tot circa € 3.000,- (fulltime). Het exacte salaris wordt afgestemd op jouw opleidingsniveau en werkervaring.
  • 26 vakantiedagen en 8% vakantiegeld.
  • Een reiskostenvergoeding.
  • Een laptop van de zaak.
  • De mogelijkheid om in overleg thuis te werken.
  • Voldoende opleidings-, ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden.
  • Korting op een fitnessabonnement bij de sportschool om de hoek én gratis groepslessen met je collega’s.
  • Leuke, gezellige bedrijfsuitjes én de leukste Office Manager van Hilversum en omgeving!

KGU Recruitment daagt je uit

Enthousiast over de vacature? Herken je jezelf in het profiel? Waar wacht je nog op? Solliciteer nu via de rode button en wie weet wordt deze vacature jouw nieuwe baan. Vragen over de vacature en/of procedure? Neem dan contact op met:


Anthony Overweg

035 – 624 86 45
anthonyoverweg@kgu.nl

Solliciteren
Print deze vacature