Vacatures
KGU daagt je uitKGU daagt je uit
KGU recruitement
KGU daagt je uitKGU daagt je uit

Vacature:

Coördinator Servicesupport

Regio: Amersfoort

Jouw toekomstige werkgever

Onze opdrachtgever heeft veel te bieden! Dit bedrijf is niet alleen de grootste in de branche, maar ook nog steeds groeiende. Gespecialiseerd in het voorzien van bouwmaterialen voor haar klanten. Passie en betrokkenheid staan hoog in het vaandel bij deze energieke no-nonsense organisatie. Het succes bestaat uit vakkundige collega’s die graag willen winnen.

Dit ga je doen

Als Coördinator Servicesupport vervul je een coördinerende rol op de servicedesk waarbij je verantwoordelijk bent voor operationele en functionele vraagstukken op het gebied van onder andere ICT, Marketing en Winkelbeheer. Samen met je team vorm je de schakel tussen alle afdelingen en betrokken partijen en draag je zorg dat alle vraagstukken tijdig worden opgelost.

Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit het aannemen, registreren, beoordelen en afronden van vraagstukken en issues. Dit doe je door:

  • Het vergaren van kennis op verschillende gebieden en afdelingen om zoveel mogelijk vraagstukken zelf te kunnen behandelen.
  • Het stellen van de juiste vragen om de vraagstukken in kaart te brengen en indien nodig door te zetten naar de 2e lijn.
  • Het tijdig oplossen van de vraagstukken; jij bent namelijk (samen met je team) de schakel tussen alle afdelingen en betrokken partijen.
  • Het bewaken van de voortgang en het terugkoppelen van de uitkomst naar de persoon/ afdeling in kwestie.
  • Het signaleren van- en informeren over knelpunten binnen informatievoorzieningen en serviceverlening aan de Manager Servicesupport en het aandragen van oplossingen.

Dit breng je mee

  • Een afgeronde relevante hbo-opleiding.
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie zoals coördinator, senior servicedesk medewerker of teamleider. Affiniteit met de Retail branche is een pre.
  • Uitstekende kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift. (De procedure zal bestaan uit een tweetal gesprekken en een online assessment.)
  • Gedegen kennis van het Officepakket en het SharePoint systeem.
  • De capaciteit om prioriteiten te stellen en een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Uitstekende sociale vaardigheden en een echte winnaarsmentaliteit.

Daarnaast ben je fulltime (40 uur per week) beschikbaar en woon je in (de nabije omgeving van) Amersfoort.

Dit wordt geboden

  • Een verantwoordelijke baan als Coördinator Servicesupport bij een jong en snelgroeiend bedrijf waarbij je direct in dienst komt, met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een bruto maandsalaris tussen de €2100,- en €3000,- o.b.v. 40 uur per week. Het exacte salaris wordt afgestemd op jouw opleidingsniveau en ervaring.
  • Een reiskostenvergoeding.
  • Uitgebreide opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden.
  • Een veelzijdige functie binnen een ambitieus en professioneel team met een goede werksfeer.

KGU Recruitment daagt je uit

Enthousiast over de vacature? Herken je jezelf in het profiel? Waar wacht je nog op? Solliciteer nu via de rode button en wie weet wordt deze vacature jouw nieuwe baan. Vragen over de vacature en/of procedure? Neem dan contact op met:


Maaike Fennis

035 - 624 86 45
maaikefennis@kgu.nl

Solliciteren
Print deze vacature