Vacatures
KGU daagt je uitKGU daagt je uit
KGU recruitement
KGU daagt je uitKGU daagt je uit

Vacature:

Customer Service Ketenmanager

Regio: Hilversum

Jouw toekomstige werkgever

Bij deze werkgever kan je als Customer Service Ketenmanager aan de slag om de afdeling Prospects verder te optimaliseren. Voor jou een mooie kans om mee te werken aan het uitbouwen en verder ontwikkelen van een bekend merk. Een hoop verantwoordelijkheden maar je krijgt daar tegenover een mooi salaris tot circa €4.500,- bruto per maand en zijn er volop ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden.


Deze werkgever is een gespecialiseerd marketing bedrijf dat volop beweegt en hard groeit! De jonge organisatie biedt de Nederlandse markt een breed portfolio van televisie-, internet- en telefoniediensten aan waarbij de focus ligt op direct marketing, channelmanagement, propositieontwikkelingen en marcom. Naast dat de werksfeer informeel en internationaal is, is het bedrijf uitstekend bereikbaar met het ov, de locatie zit namelijk naast het station van Hilversum.

Dit ga je doen

Als Customer Service Ketenmanager ben jij verantwoordelijk voor het beheersen, bewaken en continu optimaliseren van de kwaliteit van de klantprocessen op het gebied van prospects. Je maakt de resultaten meetbaar en inzichtelijk en komt gevraagd en ongevraagd met verbetervoorstellen. Daarnaast draag je bij aan de visie en het beleid op het gebied van kwaliteitsmanagement en vertaal je deze door naar de processen, middelen en afdelingen. In deze functie zal je ook 1 a 2 keer per week op locatie in Enschede aanwezig zijn.


Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit het:

  • Initiëren, uitwerken en implementeren van verbeterplannen gericht op kwaliteitswaarborging.
  • Coördineren van verschillende operationele processen.
  • Rapporteren aan en adviseren van het management over procesverbeteringen op het gebied van performance optimalisatie.
  • Continue verbeteringen doorvoeren op het gebied van klantinteractie en analyseren van kwaliteit gerelateerde KPI’s.
  • Gelijktrekken en afstemmen van processen, waarbij je coacht, let op kwaliteit en de inrichting verzorgt van uniforme werkwijzen, kwaliteitsstandaarden en procedures.

Dit breng je mee

  • Een afgeronde hbo of wo opleiding in de richting van Bedrijfskunde, Commerciële Economie of soortgelijk.
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een dienstverlenende omgeving (Telecom, Callcenter etc.) als Manager Customer Service, Service Manager, Callcenter Manager, Teamleider , Ketenmanager Customer Service of vergelijkbaar.
  • Ervaring binnen de Telecom-, media of callcenterbranche is een must.
  • Ervaring met customer journeys en outsourcing.
  • Liefst ervaring met RACI modellen, Scrum en Six-Sigma.
  • Het vermogen om te plannen, organiseren en delegeren van werkzaamheden.
  • Probleemoplossende en analytische eigenschappen en het vermogen om tijdig te anticiperen op situaties.

Daarnaast ben je fulltime (36 uur bespreekbaar) beschikbaar, woon je in de omgeving van Hilversum en ben je bereid om 1 a 2 x per week te reizen naar Enschede.

Dit wordt geboden

  • Een uitdagende baan als Customer Service Ketenmanager, waarbij je direct in dienst komt van de werkgever en met uitzicht op vast dienstverband.
  • Een bruto maandsalaris tot circa € 4.500,- (fulltime). Het exacte salaris wordt afgestemd op jouw opleidingsniveau en werkervaring.
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld.
  • Een reiskostenvergoeding.
  • Leuke collega’s in een ongedwongen, internationale en informele werksfeer.
  • Een uitstekend te bereiken locatie met het o.v naast het station van Hilversum.

KGU Recruitment daagt je uit

Enthousiast over de vacature? Herken je jezelf in het profiel? Waar wacht je nog op? Solliciteer nu via de rode button en wie weet wordt deze vacature jouw nieuwe baan. Vragen over de vacature en/of procedure? Neem dan contact op met:


Liselot Bezemer

035 - 624 86 45
liselotbezemer@kgu.nl

Solliciteren
Print deze vacature