Jouw toekomstige werkgever
Onze opdrachtgever is een middelgrote aannemer met ruim 120 medewerkers, actief in Amsterdam, Almere, ’t Gooi en omgeving. Het bedrijf voert renovatie-, transformatie- en onderhoudsprojecten uit voor woningcorporaties, vastgoedbeheerders, particulieren en andere opdrachtgevers. Kwaliteit, betrouwbaarheid en vakmanschap staan centraal. Onze opdrachtgever kenmerkt zich door een nuchtere, no-nonsense mentaliteit en een hechte, collegiale werksfeer waarin samenwerken en werkplezier belangrijk zijn. Door groei zoekt het bedrijf versterking voor het financiële team in Naarden.
Dit ga je doen
- Digitaal verwerken en controleren van inkoopfacturen en ontvangstbonnen;
- Zorgdragen voor een nauwkeurige debiteuren- en crediteurenadministratie;
- Contact onderhouden met leveranciers over betalingen, facturen en administratieve vragen;
- Intensief overleg voeren met directe collega’s binnen de administratieafdeling voor een soepele samenwerking;
- Bijdragen aan een efficiënte en foutloze administratie door processen te verbeteren of te optimaliseren;
- Actieve rol spelen in het signaleren van afwijkingen of verbeterpunten binnen de financiële administratie.
Daarnaast fungeer je als een betrouwbare back-up voor collega’s bij afwezigheid of drukte en ondersteun je bij overige administratieve werkzaamheden zoals archiveren, gegevens invoeren of rapportages voorbereiden.
Dit breng je mee
- Een afgeronde financiële opleiding op MBO-niveau;
- Minimaal 2 jaar werkervaring in een financiële functie (Ben je net afgestudeerd en enthousiast? Ook dan maken we graag kennis met je!);
- Ervaring met het voeren van projectadministraties;
- Sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
- Affiniteit met bouw en onderhoud is een pré.
Dit wordt geboden
Bij deze opdrachtgever kom je terecht in een warm en betrokken team binnen een gezond en groeiend bedrijf. We vinden werkplezier minstens zo belangrijk als resultaat. Je kunt rekenen op:
- Een salaris van maximaal €4.000,- afhankelijk van jouw ervaring en achtergrond;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Ruimte voor ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;
- Een prettige, collegiale werksfeer waar jouw inzet écht wordt gewaardeerd;
- Een werkplek in Naarden, goed bereikbaar vanuit de regio.
Inlichtingen
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met onze Recruiter, Sambina Heerooms op 035 – 624 86 45 / 06 308 11 836.
KGU Recruitment daagt je uit
Geïnteresseerd in deze uitdagende functie? Stuur jouw CV en motivatiebrief naar sambinaheerooms@kgu.nl.





