Jouw toekomstige werkgever
Bij deze werkgever ben jij als Financieel Administratief Medewerker verantwoordelijk voor de algehele dagelijkse financiële administratie en ondersteun je waar nodig op het gebied van de HR administratie! Ben jij voor 28 tot 32 uur per week beschikbaar en op zoek naar een vaste, uitdagende, veelzijdige en verantwoordelijke baan met een breed takenpakket? Lees dan snel verder en solliciteer!
Deze werkgever – als startup opgericht in 2015 – is inmiddels uitgegroeid tot een full-service bedrijf met een team van ongeveer 25 werknemers en ontwikkelt IT-oplossingen op maat voor m.n. de automotive sector. Het grootste systeem dat zij ontwikkelt hebben is hét systeem voor de administratieve communicatie tussen leasemaatschappijen en leveranciers op het gebied van reparatie, onderhoud, banden en vervangend vervoer.
Dit ga je doen
Als allround Financieel Administratief Medewerker ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse financiële administratie. Daarnaast ondersteun je de HR Medewerker met de nodige administratieve werkzaamheden en krijg je de vrijheid om de financieel administratieve processen te verbeteren en efficiënter te maken.
Je werkzaamheden in deze veelzijdige functie bestaat onder andere uit:
- Debiteuren- en crediteurenbeheer.
- Facturatie.
- Inkoopfacturen verwerken.
- Klaarzetten van de betalingen.
- Bankmutaties.
- Btw en VpB aangifte.
- Maandrapportages.
- Jaarrekening.
- Salarisadministratie.
- Personeelsadministraties.
- Diverse andere administratief HR ondersteunende taken.
Dit breng je mee
- Een afgeronde MBO-4 opleiding richting finance, boekhouding, financiële administratie of vergelijkbaar.
- Minimaal 3 jaar werkervaring als allround Financieel Medewerker, Boekhoudkundig Medewerker, Financieel Administratief Medewerker, Medewerker Bedrijfsadministratie, Assistent Controller of soortgelijk.
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en goede communicatieve vaardigheden.
- Goede kennis van MS Office 365 applicaties en liefst ook kennis van Snelstart en Loket.
- Liefst enige administratieve HR / P&O ervaring of in ieder geval interesse hierin.
- Pro activiteit, nauwkeurigheid, flexibiliteit, meedenkend en je werkt gestructureerd.
Daarnaast ben je voor 28 tot 32 uur per week beschikbaar en woon je in de omgeving van Utrecht.
Dit wordt geboden
- Een uitdagende baan als Financieel Administratief Medewerker waarbij je direct in dienst komt bij deze werkgever en met uitzicht op een vast dienstverband
- Een passend bruto maandsalaris afgestemd op de functie, jouw opleidingsniveau en werkervaring.
- 28 vakantiedagen en 8% vakantiegeld.
- Een reiskostenvergoeding.
- Een laptop voor zakelijk gebruik.
- Opleidings-, groei- en ontwikkelmogelijkheden.
- Luxe en comfortabele kantoorruimte met moderne in hoogte verstelbare bureaus.
- Een wekelijkse woensdagmiddag borrel en leuke team extra’s.
KGU Recruitment daagt je uit
Enthousiast over de vacature? Herken je jezelf in het profiel? Waar wacht je nog op? Solliciteer nu via de rode button en wie weet wordt deze vacature jouw nieuwe baan. Vragen over de vacature en/of procedure? Neem dan contact op met: