Vacatures
KGU daagt je uitKGU daagt je uit
KGU recruitement
KGU daagt je uitKGU daagt je uit

Vacature:

Front Office Manager

Regio: Amsterdam

Jouw toekomstige werkgever

Onze opdrachtgever is een 4 sterren hotel in Amsterdam en is onderdeel van een bekend hotelketen. De locatie ligt net buiten de hectiek van het centrum, maar op loopafstand van de belangrijkste Amsterdamse bezienswaardigheden. De kleinschaligheid van het hotel staat garant voor een hecht team en persoonlijke service voor de gasten. Het publiek is zeer uitlopend, van zakelijke gasten tot toeristen die Amsterdam bezoeken.

Dit ga je doen

Als Front Office Manager ben jij het eerste en laatste gezicht voor de gasten van het hotel. Jij geeft leiding aan een team van circa 10 receptionistes (4 a 5 per shift) en je bent zowel operationeel als organisatorisch eindverantwoordelijk voor het Front Office team. Met jouw inlevingsvermogen en goede communicatieve vaardigheden weet jij feilloos op de wensen en behoeftes van de gasten in te spelen. Naast het verzorgen van de gasten weet je jouw team goed te begeleiden, motiveren en aan te sturen en ben je het aanspreekpunt voor de supervisors van de andere afdelingen binnen het hotel.


Jouw werkzaamheden bestaan daarnaast onder andere uit het:

  • Effectief en professioneel uitvoeren van de in- en uitcheck procedure.
  • Behandelen van reserveringen.
  • Gasten een welkom gevoel geven gedurende hun verblijf.
  • Houden van functionerings- en beoordelingsgesprekken met alle Front Office collega’s.
  • Analyseren, rapporteren en verwerken van vragen, feedback en klachten van gasten en collega’s om een goede kwaliteit en service te waarborgen.
  • Mede bepalen en uitvoeren van de prijsstrategie.
  • Voorstellen voor verbeteringen en veranderingen in werkmethoden en procedures.

Dit breng je mee

  • Een afgeronde mbo+ opleiding in de richting van hospitality, hotelschool, Schoevers of een vergelijkbare opleiding.
  • Aantoonbare ervaring in een soortgelijke receptie en/of front office functie, bij voorkeur in de hotellerie.
  • Ervaring met leidinggeven.
  • Goede communicatieve vaardigheden en representatieve uitstraling.
  • Een uitstekende beheersing van Nederlands en Engels in woord en geschrift, de Duitse taal is een pré.
  • Een service en dienstverlenende instelling waarbij je altijd dat ene stapje extra wil zetten.
  • Een proactieve, commerciële en stressbestendige mentaliteit.
  • Een flexibele instelling wat betreft werktijden (avonduren, zondag).

Daarnaast ben je bij voorkeur per direct voor 36 – 40 uur per week beschikbaar en woon je in de nabije omgeving van Amsterdam.

Dit wordt geboden

  • Een uitdagende functie als Front Office Manager waarbij je direct in dienst komt van onze opdrachtgever en met uitzicht op een vast dienstverband
  • Een bruto maandsalaris tot circa € 2.700 (fulltime). Het exacte salaris wordt afgestemd op jouw opleidingsniveau en werkervaring.
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld.
  • Interne doorgroeimogelijkheden.

KGU Recruitment daagt je uit

Enthousiast over de vacature? Herken je jezelf in het profiel? Waar wacht je nog op? Solliciteer nu via de rode button en wie weet wordt deze vacature jouw nieuwe baan. Vragen over de vacature en/of procedure? Neem dan contact op met:


Karlijn van den Hoogen

035 - 624 86 45
karlijnvandenhoogen@kgu.nl

Solliciteren
Print deze vacature