Vacatures
KGU daagt je uitKGU daagt je uit
KGU recruitement
KGU daagt je uitKGU daagt je uit

Vacature:

Helpdesk Medewerker ICT

Regio: Hilversum

Jouw toekomstige werkgever

Bij deze werkgever kan jij gaan werken voor de grootste opleider van Nederland en meteen je ICT carrière starten als Helpdesk Medewerker ICT. Het kantoor is op loopafstand van het station en je komt te werken in een jong en ambitieus team. Naast de mogelijkheid om vanaf 32 uur te werken en flexibele werktijden vinden ze jouw persoonlijke ontwikkeling en groei ook zeer belangrijk, zo bieden zij kosteloze opleidingen en cursussen aan zodat jij voor jezelf ook de lat net iets hoger legt.


Deze werkgever staat voor werkend Nederland sterker maken én sterk te houden. Ambitieus? Zeker! Ambitie is niet voor niets een van de kernwaarden van dit bedrijf. Jaarlijks maken zij tienduizenden werkenden sterker door het vergroten van kennis, vaardigheden en competenties. Dit doen zij vanuit hun hoofdkantoor in Hilversum en met ruim 350 medewerkers. Werken voor deze werkgever betekent werken in een inspirerende omgeving waar de lat niet alleen hoog ligt, maar ook echt gehaald wordt. Je krijgt volop ruimte om kansen te grijpen en jezelf te ontwikkelen. Hun motto: ‘het succes van onze medewerkers is ons succes en andersom.’ Deze overtuiging motiveert, geeft energie en inspireert.

Dit ga je doen

Als Helpdesk Medewerker ICT maak je deel uit van de afdeling ICT en combineer je technische vaardigheden met gevoel voor prioriteiten en met klantvriendelijkheid. Door jouw ondersteuning op het gebied van ICT kunnen jouw collega’s efficiënt werken.


Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Participeren in projecten m.b.t. nieuwe technologische ontwikkelingen.
  • Aannemen, registreren en oplossen van binnenkomende calls van collega’s.
  • Leveren van ondersteuning op systemen zoals desktops, laptops, telefoons (VOIP), smartphones en multifunctionals.
  • Het beheren van gebruikersaccounts.
  • Support leveren op Microsoft pakketten en andere software.
  • Rapporteren aan de manager ICT.

Dit breng je mee

  • Een afgeronde mbo opleiding richting ICT, bij voorkeur aangevuld met opleidingen en/of trainingen op het gebied van Microsoft-oplossingen.
  • Minimaal 1 jaar stage- en/of werkervaring als Helpdesk Medewerker ICT, ICT Support Medewerker, Werkplekbeheerder of vergelijkbaar.
  • Liefst kennis van Microsoft oplossingen.
  • Communicatieve vaardigheden.

Daarnaast ben je 32 tot 40 uur per week beschikbaar en woon je in de omgeving van Hilversum.


Ook starters met een afgeronde mbo/hbo (ICT) opleiding nodigen wij van harte uit om te solliciteren op deze uitdagende functie!

Dit wordt geboden

  • Een uitdagende baan als Helpdeskmedewerker ICT, waarbij je direct in dienst komt van deze werkgever en met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een bruto maandsalaris tot circa € 2.200,- (fulltime). Het exacte salaris wordt afgestemd op van jouw opleidingsniveau en werkervaring.
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld.
  • Een reiskostenvergoeding.
  • Een ruim opleidingsbudget om je continue te blijven ontwikkelen.
  • Doorgroeimogelijkheden.
  • Flexibele werktijden.
  • Samen sporten met je collega’s! Poweryoga en Bootcamp op verschillende dagen.
  • Deelname aan de Social Club: Voor- en met collega’s worden er leuke uitstapjes en activiteiten georganiseerd.

KGU Recruitment daagt je uit

Enthousiast over de vacature? Herken je jezelf in het profiel? Waar wacht je nog op? Solliciteer nu via bovenstaande rode button en wie weet wordt deze vacature jouw nieuwe baan. Vragen over de vacature en/of procedure? Neem dan contact op met:


Karlijn van den Hoogen

035 - 624 86 45
karlijnvandenhoogen@kgu.nl

Solliciteren
Print deze vacature