Vacatures
KGU daagt je uitKGU daagt je uit
KGU recruitement
KGU daagt je uitKGU daagt je uit

Vacature:

HR Backoffice Medewerker (20 – 24 uur per week)

Regio: Almere

Jouw toekomstige werkgever

Bij deze werkgever kan je op korte termijn tot in ieder geval eind januari – i.v.m. een zwangerschapsverlof – voor 20 tot 24 uur per week aan de slag als HR Backoffice Medewerker! Je komt te werken in een nuchtere, no-nonsense en internationale organisatie. Voor jou een mooie kans om administratieve hr ervaring op te doen binnen een professionele HR afdeling (4 fte) waarin de lijnen kort zijn.

Deze werkgever is een internationaal productiebedrijf wat bijna 60 jaar geleden is opgericht en wereldwijd 1.100 medewerkers in dienst heeft, waarvan 300 in Nederland. Het Nederlandse hoofdkantoor gevestigd in Almere en werken er daar nu ruim 100 medewerkers. Met inmiddels meerdere vestigingen over de hele wereld, zijn zij een belangrijke leverancier in de voedingsindustrie, alsook in het voedsel voor huisdieren en de farmaceutische industrie. Productkwaliteit, veiligheid, betrouwbaarheid en duurzaamheid zijn de belangrijkste drijfveren van dit bedrijf. Naast hard werken is er natuurlijk ook tijd voor ontspanning en wordt er elke dag een verse lunch bereid.

Dit ga je doen

Als HR Backoffice Medewerker ben je verantwoordelijk voor alle administratieve werkzaamheden rondom de personeelsadministratie van vaste en tijdelijke medewerkers. Daarnaast ondersteun je de HR afdeling waar nodig op administratief vlak en ben je aanspreekpunt voor verschillende uitzendbureaus waar nauw mee samen gewerkt wordt.

Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit het:

  • Uitvoeren en beheren van de personeelsadministratie, zoals het verwerken van in- en uitdiensttreding en salaris-, persoonsgegevens en urenwijzigingen van vast- en uitzend personeel.
  • Uitvoeren en beheren van de urenregistratie. Voorkomende taken zijn het controleren van de dagelijkse uren van zowel vast personeel- als de uitzendkrachten, het opgeven van de gewerkte uren van uitzendpersoneel aan de bureaus, het berekenen van overwerk, prestatievergoedingen en dienstentoeslagen.
  • Verzorgen van de communicatie met uitzendbureaus met betrekking tot uurtarieven en gewerkte uren.
  • Verrichten van controles op de gefactureerde uren en tarieven van uitzendbureaus.

Dit breng je mee

  • Een afgeronde mbo+ opleiding, liefst in administratieve of hr/hrm richting.
  • Minimaal 1 jaar relevante administratieve werkervaring als Medewerker Personeelszaken, HR (Backoffice) Medewerker, Medewerker Personeelsadministratie, Intercedent, Backoffice Medewerker, Medewerker P&O, HR Assistent, HR Support Medewerker, Administratief Medewerker P&O of vergelijkbaar.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Enige ervaring met personeelsinformatie-/tijd-/urenregistratiesystemen en goede kennis van Excel.
  • Het vermogen om nauwkeurig, gestructureerd en precies te werken.

Daarnaast ben je op korte termijn voor 20 tot 24 uur per week (maandag, dinsdag en een nader te bepalen dag(deel)) in ieder geval t/m januari 2023 beschikbaar en woon je in de omgeving van Almere.

Ook studenten met een tussenjaar, die tijd over hebben naast hun (af)studeren of starters met een afgeronde mbo+ of hbo-opleiding richting HR, HRM, Bedrijfskunde of vergelijkbaar, nodigen wij van harte uit om te solliciteren.

Dit wordt geboden

  • Een uitdagende baan als HR Backoffice Medewerker tot in ieder geval eind januari 2023 (i.v.m. een zwangerschapsverlof).
  • Een passend bruto maandsalaris, afgestemd op de functie, jouw opleidingsniveau en werkervaring.
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld.
  • Een reiskostenvergoeding.
  • De mogelijkheid om elke dag een heerlijk verse bereide maaltijd te nuttigen.
  • Een platte organisatie met korte communicatielijnen die volop mogelijkheden biedt voor zelfstandigheid en eigen initiatief.

KGU Recruitment daagt je uit

Enthousiast over de vacature? Herken je jezelf in het profiel? Waar wacht je nog op? Solliciteer nu via de rode button en wie weet wordt deze vacature jouw nieuwe baan. Vragen over de vacature en/of procedure? Neem dan contact op met:


Karlijn van den Hoogen

06 - 15 52 61 61
karlijnvandenhoogen@kgu.nl

Solliciteren
Print deze vacature