Vacatures
KGU daagt je uitKGU daagt je uit
KGU recruitement
KGU daagt je uitKGU daagt je uit

Vacature:

HR Backoffice Medewerker (Urenregistratie)

Regio: Hilversum

Jouw toekomstige werkgever

Onze opdrachtgever produceert en levert wereldwijd hoogwaardige wand- en omslagdecoratie. Dit alles met een team van circa 250 medewerker in Nederland en 350 wereldwijd. De unieke producten die men levert, zijn het resultaat van interessante samenwerkingen met internationale designers. En vergeet het eigen label niet dat deze club met succes op de markt heeft gezet. Op het hoofdkantoor heerst een inspirerende, creatieve en fijne sfeer. Kom jij sfeer proeven als HR Backoffice Medewerker (Urenregistratie) binnen een hecht team van 4 andere HR collega’s?

Dit ga je doen

Als HR Backoffice Medewerker (Urenregistratie) ben jij binnen het HR-team de verantwoordelijke voor én beheerder van het uren-/ tijdsregistratiesysteem. Je beheert o.a. mutaties (in-/uit dienst van vaste-, uitzend- en tijdelijke medewerkers, overwerk, ploegentoeslagen, ziek- en herstelmeldingen etc.) en voert zowel de roosters als de urensaldo (vrije dagen, vakanties, etc.) in en past deze zo nodig aan. Daarnaast bied je algemene ondersteuning aan de P&O afdeling en rapporteer je aan de HR Manager.


In deze functie ben je dan ook voor circa 60% van je tijd verantwoordelijk voor:

  • Het beheren van het uren-/ tijdsregistratiesysteem Atimo Timewize Experience.
  • Vertalen van periodieke wijzigingen in het tijdsregistratiesysteem en werkzaamheden voortvloeiend uit aanpassingen, updates c.q. uitbreidingen van het systeem.
  • Analyseren van systeemstoringen en signaleren van afwijkingen.
  • Onderhouden van contact met externe consultants van het tijdsregistratiesysteem.
  • Verzorgen van maand-/kwartaal-/jaarwerk (deels via het systeem en deels via Excel).
  • Ontwikkelen en maken van rapportages (zoals: maandelijks berekenen van ziekteverzuimpercentage en FTE overzichten).
  • Ondersteunen, adviseren en instrueren van (nieuwe) medewerkers en leidinggevenden m.b.t. het gebruik van het tijdsregistratiesysteem.
  • Doorgeven van mutaties aan het externe salarisbureau.
  • Up-to-date zijn m.b.t. de complexe CAO van onze opdrachtgever.

De overige 40% van je tijd ondersteun je de P&O afdeling in de breedste zin van het woord, zo ben je o.a. verantwoordelijk voor:

  • In-/uit-/doorstroom personeel en beheer personeelsdossiers.
  • Verzuimadministratie.
  • Administreren en indienen van subsidie aanvragen (bijv. WBSO en praktijkleren).
  • Organiseren van trainingen (o.a. heftruck) en BHV-cursussen.
  • Vraagbaak voor collega’s omtrent CAO, salarissen, vrije dagen etc.
  • Administreren en up-to-date houden van veiligheids- en arbo documenten.

Dit breng je mee

  • Een afgeronde mbo+ opleiding (of hbo) in de richting van P&O, HR, HRM of finance.
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie en/of ervaring met salaris-/payroll administratie bij voorkeur bij een productiebedrijf of uitzend-/payroll organisatie.
  • Gedegen ervaring met en kennis van (complexe) uren-/ tijdsregistratiesystemen (bij voorkeur Atimo Timewize Experience).
  • Uitstekende kennis van Excel en bij voorkeur ook Centric Persmaster.
  • Liefst ervaring met complexe CAO’s (ploegentoeslagen, overwerk, onkosten vergoedingen, loonschalen, etc.).
  • Uitstekende Nederlandse communicatieve skills, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Gedrevenheid en je werkt ordelijk en systematisch en hebt een proactieve houding.
  • Integriteit, betrouwbaarheid en analytisch denkvermogen.
  • Zelfstandigheid en je werkt nauwkeurig en oplettend.

Ook ben je voor circa 28 tot 32 uur per week beschikbaar en woon je in de nabije omgeving van Hilversum.

Dit wordt geboden

  • Een verantwoordelijke, veelzijdige en “technische” HR functie, met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een marktconform salaris van circa € 2.800,- bruto per maand (o.b.v. 40 uur per week). Het exacte salaris wordt afgestemd op jouw opleidingsniveau, leeftijd en ervaring.
  • Een reiskostenvergoeding.
  • 24 vakantiedagen en 10 ATV-dagen.

KGU Recruitment daagt je uit

Enthousiast over de vacature? Herken je jezelf in het profiel? Waar wacht je nog op? Solliciteer nu via de rode button en wie weet wordt deze vacature jouw nieuwe baan. Vragen over de vacature en/of procedure? Neem dan contact op met:


Anthony Overweg

035 – 624 86 45
anthonyoverweg@kgu.nl

Solliciteren
Print deze vacature