Jouw toekomstige werkgever
Bij deze werkgever kan jij als Huismeester worden ingezet bij diverse opdrachtgevers in de regio Amsterdam of Den Haag en word jij hun vertrouwde gezicht. Met jouw (technische) kennis en 2 rechterhanden ga jij zelfstandig bij verschillende kantoorpanden herstelwerkzaamheden uitvoeren. Als zich daar een probleem aandient kom je met een oplossing en ga je hiermee aan de slag. Je komt direct in dienst van de werkgever en krijgt onder andere een auto, laptop, telefoon én gereedschap van de zaak. Spreekt dit je aan? Lees dan snel verder en solliciteer!
Deze werkgever is de schakel tussen vastgoedbeheerders en de eindgebruiker of huurder. Zij leveren al bijna 10 jaar op maat gemaakte huismeester- en facilitaire diensten voor onder andere bedrijfsverzamelpanden, appartementencomplexen en leegstaand vastgoed. Afhankelijk van de behoefte van de klant, vervullen zij de rol van huismeester op locatie, facility host, wijkbeheerder, technisch beheerder of conciërge. Passend bij iedere opdrachtgever en elk gebouw, altijd gebaseerd op de behoeften en wensen van de klant.
Dit ga je doen
Als Huismeester word jij flexibel ingezet bij diverse opdrachtgevers in de regio Amsterdam of Den Haag.
Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit het:
- Controleren van de werking van technische (gebouw gebonden) installaties.
- Signaleren en rapporteren van gebreken en/of storingen en het verhelpen daarvan.
- Uitvoeren van klein herstelwerk of onderhoud.
- Fungeren als aanspreekpunt voor gebruikers namens de beheerder.
Dit breng je mee
- Een afgeronde mbo-opleiding, bij voorkeur in een technische richting.
- Minimaal 2 jaar werkervaring als Huismeester, Facilitair Medewerker, Conciërge, Gebouwbeheerder, Technisch Medewerker of vergelijkbaar.
- Bij voorkeur brede ervaring op het gebied van (klein) service-, herstel- en onderhoudswerkzaamheden, zoals sloten vervangen, water- en afvoerleidingen, elektra etc.
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en goede communicatieve vaardigheden.
- Een geldig rijbewijs B en een geldig VCA-diploma of de bereidheid om deze op korte termijn te behalen.
- Bereidheid om buiten de reguliere werktijden als eerste aanspreekpunt (nood) storingen op te lossen.
- Oog voor orde en veiligheid in- en rondom gebouwen en interesse in nieuwe technologieën en concepten.
Daarnaast ben je 36 uur per week beschikbaar en woon je in de omgeving van Amsterdam of Den Haag.
Dit wordt geboden
- Een uitdagende baan als Huismeester waarbij je direct in dienst komt van deze werkgever en met uitzicht op een vast dienstverband.
- Een passend bruto maandsalaris, afgestemd op de functie, jouw opleidingsniveau en werkervaring.
- 18 vakantiedagen o.b.v. 36 uur per week en 8% vakantiegeld.
- Een auto van de zaak of een reiskostenvergoeding.
- Een laptop en telefoon van de zaak.
- De nieuwste gereedschappen en werkkleding.
KGU Recruitment daagt je uit
Enthousiast over de vacature? Herken je jezelf in het profiel? Waar wacht je nog op? Solliciteer nu via de rode button en wie weet wordt deze vacature jouw nieuwe baan. Vragen over de vacature en/of procedure? Neem dan contact op met: