Vacatures
KGU daagt je uitKGU daagt je uit
KGU recruitement
KGU daagt je uitKGU daagt je uit

Vacature:

ICT Servicedesk Medewerker

Regio: Hilversum

Jouw toekomstige werkgever

Bij deze werkgever ben je als ICT Servicedesk Medewerker het eerste aanspreekpunt voor internationale klanten en vertaalt hun wensen in technische ICT oplossingen. Wil je werken in een dynamische omgeving, met de nieuwste technologie en waar geen dag hetzelfde is? Dan zit je hier helemaal goed!

Deze werkgever is een gespecialiseerde ICT-dienstverlener. Een van de voornaamste opdrachtgevers is een Europese aanbieder van digitale televisie. Ruim 25 specialisten verlenen ICT-beheer- en servicediensten aan derden in 9 landen. Het succesvol vertalen van ideeën in geautomatiseerde business processen is hun werk en zij zijn pas tevreden als hun klanten tevreden zijn. Naast dat de werksfeer informeel en internationaal is, staat innovatie voorop en is het bedrijf uitstekend bereikbaar met het ov, de locatie zit namelijk naast het station van Hilversum.

Dit ga je doen

Als ICT Servicedesk Medewerker ben je samen met het servicedeskteam o.a. verantwoordelijk voor het oplossen van incidenten, zowel technisch als functioneel. Je bent daarnaast het eerste aanspreekpunt voor internationale klanten en vertaalt hun wensen in technische ICT oplossingen.

Jouw werkzaamheden bestaan verder onder andere uit het:

  • Afhandelen van alle IT-verzoeken en incidenten (tickets) die vanuit 9 verschillende landen binnenkomen.
  • Identiteitstoegangsbeheer.
  • Installeren van hardware en software (cliënt en server.
  • 1e en 2e lijns respons op incidenten.
  • Monitoren van cyberbeveiliging: Darktrace (netwerk), Trustwave SEG (e-mail), Sophos (eindpunt).

Dit breng je mee

  • Een afgeronde mbo-4 opleiding richting IT of ICT.
  • Minimaal 2 jaar ervaring als Helpdeskmedewerker, Servicedesk Medewerker, ICT Medewerker, Werkplekbeheerder, IT Support Medewerker, Servicedesk Engineer of vergelijkbaar.
  • Kennis van Microsoft-systemen, waaronder: Windows client + server OS, Active Directory,
  • Exchange, Office 365.
  • Ervaring met hardware, software, netwerken, switches, modems, firewalls en TCP/IP.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Daarnaast ben je 40 uur per week beschikbaar, vind je het geen probleem om circa 1 week per maand storingsdienst te draaien en woon je in de omgeving van Hilversum.

Dit wordt geboden

  • Een uitdagende baan als ICT Servicedesk Medewerker met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een passend bruto maandsalaris, afgestemd op de functie, jouw opleidingsniveau en werkervaring.
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld.
  • Een reiskostenvergoeding.
  • Leuke collega’s in een ongedwongen, internationale en informele werksfeer.
  • Een uitstekend te bereiken locatie met het OV naast het station van Hilversum.

KGU Recruitment daagt je uit

Enthousiast over de vacature? Herken je jezelf in het profiel? Waar wacht je nog op? Solliciteer nu via de rode button en wie weet wordt deze vacature jouw nieuwe baan. Vragen over de vacature en/of procedure? Neem dan contact op met:


Anthony Overweg

06 - 14 28 23 71
anthonyoverweg@kgu.nl

Solliciteren
Print deze vacature