Vacatures
KGU daagt je uitKGU daagt je uit
KGU recruitement
KGU daagt je uitKGU daagt je uit

Vacature:

IT Helpdeskmedewerker

Regio: Utrecht

Jouw toekomstige werkgever

Bij deze werkgever ben jij als IT Helpdeskmedewerker de steun en toeverlaat voor externe klanten binnen m.n. de automotivebranche. Je komt direct in dienst bij het bedrijf, kunt hier fulltime aan de slag, bouwt 28 vrije dagen op en komt te werken in een luxe en modern kantoorpand.


Deze werkgever – als startup opgericht in 2015 – is inmiddels uitgegroeid tot een full-service bedrijf met een team van ongeveer 16 werknemers en ontwikkelt IT-oplossingen op maat voor m.n. de automotive sector.


Het grootste systeem dat zij ontwikkelt hebben is hét systeem voor de administratieve communicatie tussen leasemaatschappijen en leveranciers op het gebied van reparatie, onderhoud, banden en vervangend vervoer. Dagelijks worden er aanvragen ingediend in dit systeem en met meer dan 13.000 gebruikers en 900.000 auto’s is er altijd wel een autodealer of leasemaatschappij die jouw hulp nodig heeft!

Dit ga je doen

Als IT Helpdeskmedewerker ben je via de telefoon (bereikbaar tussen 8:30 – 17:00) en e-mail (TOPdesk) het eerste aanspreekpunt voor externe eindgebruikers die 1e lijn vragen stellen. Jij lost 85% van deze vragen zelfstandig op. Samen met je 3 collega’s van de helpdesk zorgen jullie ervoor dat de klanten (m.n. autodealers en leasemaatschappijen) zo goed mogelijk geholpen worden.


De uitdagingen waar je mee te maken krijgt kunnen zeer uiteenlopen: van problemen met inloggen, versturen van een werkopdracht en ondersteunen van een bandenwissel tot aan vragen over de facturatie tussen leverancier en leasemaatschappij. Je ondersteunt de gebruikers voornamelijk met uitleg over de werking van het systeem, maar ook door documentatie op te bouwen van het systeem en de juiste data te verwerken.


Naast je ondersteuning voor externe eindgebruikers, ben je ook mede verantwoordelijk voor interne ICT gerelateerde zaken. Denk hierbij aan:

  • Sharepoint ondersteuning (Office-applicaties).
  • Installatiewerkzaamheden en ondersteuning leveren voor dockingstations, telefoons en laptops.
  • Systeembeheer (monitoren van het systeem).
  • ITIL-processen.

Dit breng je mee

  • Een afgeronde MBO-4 opleiding richting IT / ICT.
  • Minimaal 1 jaar stage- en/of werkervaring als Helpdeskmedewerker, IT Support Medewerker, Medewerker ICT Helpdesk, Werkplekbeheerder of vergelijkbaar.
  • Kennis van en ervaring met de Microsoft besturingssystemen en de Office-applicaties zoals het werken met Sharepoint.
  • Liefst kennis van of ervaring met ITIL en TOPdesk.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en goede communicatieve vaardigheden.

Daarnaast ben je voor 40 uur per week (maandag t/m vrijdag van 8.30 – 17.00 uur) beschikbaar en woon je in de omgeving van Utrecht.

Dit wordt geboden

  • Een uitdagende baan als IT Helpdeskmedewerker, waarbij je direct in dienst komt bij deze werkgever.
  • Een bruto maandsalaris tot circa € 2.500,- (fulltime). Het exacte salaris wordt afgestemd op jouw opleidingsniveau en werkervaring.
  • 28 vakantiedagen en 8% vakantiegeld.
  • Een reiskostenvergoeding.
  • Opleidings-, groei- en ontwikkelmogelijkheden.
  • Luxe en comfortabele kantoorruimte met moderne in hoogte verstelbare bureaus.
  • Veel vrijmibo’s en leuke team extra’s.

KGU Recruitment daagt je uit

Enthousiast over de vacature? Herken je jezelf in het profiel? Waar wacht je nog op? Solliciteer nu via de rode button en wie weet wordt deze vacature jouw nieuwe baan. Vragen over de vacature en/of procedure? Neem dan contact op met:


Liselot Bezemer

035 - 624 86 45
liselotbezemer@kgu.nl

Solliciteren
Print deze vacature