Vacatures
KGU daagt je uitKGU daagt je uit
KGU recruitement
KGU daagt je uitKGU daagt je uit

Vacature:

Junior Logistiek Administratief Medewerker

Regio: Almere

Jouw toekomstige werkgever

Deze internationale producent is al bijna 60 jaar actief, met het Nederlandse hoofdkantoor nog altijd gevestigd in Almere. Inmiddels werken daar ruim 400 collega’s en zijn er vestigingen verspreid over de hele wereld. Naast andere locaties in Nederland zijn ze ook actief in onder andere Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië, Portugal, Brazilië en China. Het bedrijf is een toonaangevende leverancier in de voedingsindustrie en daarnaast actief in de productie van dierenvoeding en farmaceutische ingrediënten. Kwaliteit, veiligheid, betrouwbaarheid en duurzaamheid staan hierbij centraal. Samenwerking zit diep in hun DNA: ze geloven in langdurige partnerships met klanten, leveranciers en medewerkers. Met het huidige team en alle nieuwe collega’s streven zij ernaar om de markt continu te blijven vernieuwen.

 

Hoewel er hard wordt gewerkt, is er ook volop ruimte voor gezelligheid. Zo worden er regelmatig borrels, feesten en sporttoernooien georganiseerd, en staat er elke dag een verse lunch voor je klaar. 

Dit ga je doen

Ben jij net klaar met jouw studie en sta je te popelen om aan de slag te gaan binnen een baan in een internationale werkomgeving? Zoek je een uitdagende functie waar je kunt leren, jezelf kunt ontwikkelen en geen dag hetzelfde is? Dan is deze functie echt iets voor jou! Dankzij een intern opleidingsprogramma leer je alle taken zelfstandig uit te voeren:

 

  • Je zorgt voor de administratieve afhandeling van (inter)nationale transporten
  • Je verwerkt werkorders die horen bij het interne logistieke productieproces
  • Verzamelen en verwerken van gegevens voor transportdocumenten
  • Regelen van certificaten en afstemmen met instanties zoals de Douane en de NVWA
  • Controleren van facturen en beheren van transportdossiers
  • Organiseren van vervoerscapaciteit
  • Onderhouden van contact met klanten en transporteurs
  • Aanvragen van offertes voor transport
  • Verwerken van werkorders ter ondersteuning van de interne productieprocessen
  • Monitoren van de goederenstroom en tijdig signaleren van afwijkingen
  • Beantwoorden van klantvragen over transporten
  • Uitzoeken van onduidelijkheden en schakelen met transporteurs voor een passende oplossing
  • Controleren van uitgaande facturen en matchen met sales orders en paklijsten

 

Kortom: genoeg afwisseling om je dag lekker actief en afwisselend door te brengen!

Dit breng je mee

  • Een afgeronde HBO-opleiding
  • Beschikbaarheid voor minimaal 32 uur per week
  • Leergierig, stressbestendig, je kunt tegen een stootje en bent flexibel
  • Niet bang om initiatief te nemen en verantwoordelijkheid te dragen
  • Communicatief sterk (ook in het Engels en mogelijk een tweede vreemde taal)

Dit wordt geboden

  • Je treedt direct in dienst bij de de opdrachtgever met uitzicht op een vast dienstverband
  • Een marktconform salaris, inclusief 8% vakantiegeld, eindejaarsuitkering van 2%
  • Een pensioenregeling
  • 25 vakantiedagen
  • Volop studiemogelijkheden naast je huidige werkzaamheden

Inlichtingen

Ben jij enthousiast en er klaar voor om aan slag te gaan? Dan hoor ik graag van je! Stuur je cv en een korte motivatie naar sambinaheerooms@kgu.nl of solliciteer direct. 

KGU Recruitment daagt je uit

Voor vragen kun je contact opnemen met Sambina Heerooms via 035 6248645 / 06 30811836.


Sambina Heerooms

06 – 30 81 18 36
sambinaheerooms@kgu.nl

Solliciteren
Print deze vacature