Jouw toekomstige werkgever
Bij deze werkgever kan jij als Marketing & Communicatie Coördinator echt interessante internationale werkervaring opdoen en jezelf verder ontwikkelen! Als allround MarCom professional (16 tot 24 u.p.w.) word jij o.a. verantwoordelijk voor het off- en online versterken en vergroten van de zichtbaarheid van deze werkgever in Zweden (en eventueel andere Scandinavische landen). Spreek jij (near) native Zweeds en kan jij deze uitdaging aan? Lees dan snel verder en solliciteer!
Deze werkgever heeft de ambitie om het leven van ouderen te verbeteren. Dit doet zij door de slimme inzet van kennis én innovatieve technologie. En zij doet dit wereldwijd, op hoog niveau en door samen te werken. Over samenwerken gesproken: het jonge, zeer diverse team van de organisatie bestaat uit ruim 40 hbo- en wo-professionals. Vanuit Utrecht bundelen deze professionals hun krachten en streven zij naar het beste resultaat. Er wordt hard gewerkt om écht het verschil te kunnen maken. Door de groei van het bedrijf kun jij hier profiteren van de ruimte die er is om ook zelf het bedrijf mede vorm te geven.
Dit ga je doen
Als Marketing & Communicatie Coördinator werk je nauw samen met het Zweedse sales team en natuurlijk ook met het internationale marketing team en de Marketing Manager om marketingstrategieën en communicatietools in verschillende internationale markten op elkaar af te stemmen.
Je werkzaamheden zullen onder andere bestaan uit:
- Het beheer van sociale media (posts, content, monitoring, betaalde campagnes).
- De lancering van e-mailcampagnes, monitoring en analyse.
- Websitebeheer (Zweedstalige gedeelte).
- Het schrijven van artikelen, nieuwsbrieven en persberichten.
- Creëren van content voor sales support tools (brochures, posters, presentaties).
- De organisatie en coördinatie van offline en online evenementen (beurzen, trainingen, gebruikers-bijeenkomsten).
- Video marketing: bedenken en creëren van innovatieve videos.
- Helpen bij het vertalen van gebruikershandleidingen/software.
Dit breng je mee
- Een afgeronde hbo opleiding richting Marketing, Communicatie, Commerciële Economie of vergelijkbaar.
- Minimaal 2 jaar werkervaring als allround Marketing & Communicatie Medewerker, Online Marketeer, Content Marketeer, Communicatiemedewerker of vergelijkbaar bij een commerciële B-to-B organisatie.
- Uitstekende beheersing van de Zweedse taal (native), een andere Scandinavische taal is een pre en in ieder geval ook van de Nederlandse of Engelse taal.
- Kennis van content creatie op social media, seo en liefst ook ervaring met Joomla en/of Adobe InDesign.
- Een hands-on, flexibele, enthousiaste en pro actieve instelling en je bent altijd op zoek naar verbeteringen en noviteiten.
Daarnaast ben je voor 16 tot 24 uur per week beschikbaar en woon je in de omgeving van Utrecht.
Dit wordt geboden
- Een uitdagende baan als Marketing & Communicatie Coördinator waarbij je direct in dienst komt van de werkgever en met uitzicht op een vast dienstverband.
- Een passend bruto maandsalaris afgestemd op de functie, jouw opleidingsniveau en werkervaring.
- 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld, welke maandelijks wordt uitbetaald.
- Een reiskostenvergoeding.
- Volop uitdaging om jezelf en de organisatie te laten groeien!
- Dagelijks een gezonde lunch.
- Een kantoor op loopafstand van het station en voldoende parkeergelegenheid.
KGU Recruitment daagt je uit
Enthousiast over de vacature? Herken je jezelf in het profiel? Waar wacht je nog op? Solliciteer nu via de rode button en wie weet wordt deze vacature jouw nieuwe baan. Vragen over de vacature en/of procedure? Neem dan contact op met: