Vacatures
KGU daagt je uitKGU daagt je uit
KGU recruitement
KGU daagt je uitKGU daagt je uit

Vacature:

Medewerker ICT Servicedesk

Regio: Amersfoort

Jouw toekomstige werkgever

Onze opdrachtgever timmert al even aan de weg. Al meer dan 30 jaar is het bedrijf actief in de bouwmaterialen. Deze energieke, no-nonsense en groeiende organisatie is één van de grootste in de branche. En met meerdere vestigingen verdeeld over heel Nederland en een webshop, kan er 24/7 op ze gerekend worden. Bouwen laten ze aan vakmensen over, maar binnen de organisatie bouwen zij constant aan de ontwikkeling en loopbanen van medewerkers. Hoe? Door een eigen opleidingshuis bijvoorbeeld. Zo groeien alle medewerkers mee met de organisatie. Ben jij als Medewerker ICT Servicedesk klaar om, vanuit het hoofdkantoor nabij Amersfoort, mee te groeien met deze organisatie?

Dit ga je doen

Als Medewerker ICT Servicedesk maak je deel uit van een ambitieus en professioneel team en ben je het eerste aanspreekpunt voor collega’s die ICT gerelateerde vragen stellen. Daarnaast beantwoord je uiteenlopende vragen van zakelijke klanten en consumenten, telefonisch, per mail en per chat.

Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit het:

  • Beantwoorden van eerstelijns ICT gerelateerde vragen en het vastleggen hiervan in Topdesk.
  • Aannemen en oplossen van storingen betreffende kassa’s, pin en netwerk.
  • Bijdragen aan een positieve klantbeleving middels heldere communicatie en adequate antwoorden.
  • Verwerken van vragen die veel terugkomen in de FAQ, zodat deze voortaan nog sneller en efficiënter afgehandeld kunnen worden.
  • Signaleren van knelpunten in de informatievoorziening en/of serviceverlening.
  • De Manager Servicedesk adviseren over mogelijke oplossingen.
  • Actief benaderen van vakmannen om de profielen en functionaliteiten van het platform te verbeteren, om online nog beter aan te sluiten bij de behoeften van de klant.

Dit breng je mee

  • Een afgeronde mbo opleiding in de richting van ICT of IT.
  • Minimaal 1 jaar werkervaring als Medewerker Servicedesk, Helpdeskmedewerker, Medewerker Klantenservice, Backoffice Medewerker of vergelijkbaar.
  • Enige kennis van servicedesk-applicaties en winkelprocessen.
  • Liefst affiniteit met de retail, detailhandel, bouwmaterialen en/of de bouwbranche.
  • Goede- en open communicatieve vaardigheden.
  • Service- en klantgerichte werkhouding. Je bent makkelijk in de omgang, communicatief en altijd denkend in oplossingen.
  • Flexibiliteit en de ambitie om mee te groeien met onze opdrachtgever.

Daarnaast ben je voor 40 uur per week beschikbaar (32 uur is bespreekbaar) en woon je in de omgeving van Amersfoort. Tevens ben je bereidt om eens per week in de avonduren (17.00 uur tot 21.00 uur) te werken.

Dit wordt geboden

  • Een uitdagende baan als Medewerker ICT Servicedesk met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een bruto maandsalaris tot circa € 2.600,- (fulltime). Het exacte salaris wordt afgestemd op jouw opleidingsniveau en werkervaring.
  • 26 vakantiedagen en 8% vakantiegeld.
  • Een reiskostenvergoeding.
  • Extra vrije dagen als je niet ziek bent geweest.
  • Korting op producten uit het assortiment.
  • Leuke collega’s in een ongedwongen werksfeer.
  • Opleidings- en ontwikkelmogelijkheden.
  • Ruimte voor eigen initiatieven en ideeën.

KGU Recruitment daagt je uit

Enthousiast over de vacature? Herken je jezelf in het profiel? Waar wacht je nog op? Solliciteer nu via de rode button en wie weet wordt deze vacature jouw nieuwe baan. Vragen over de vacature en/of procedure? Neem dan contact op met:


Karlijn van den Hoogen

035 - 624 86 45
karlijnvandenhoogen@kgu.nl

Solliciteren
Print deze vacature