Vacatures
KGU daagt je uitKGU daagt je uit
KGU recruitement
KGU daagt je uitKGU daagt je uit

Vacature:

Medewerker Orderadministratie

Regio: Amersfoort

Jouw toekomstige werkgever

Bij deze werkgever kan je voor 32 uur per week als Medewerker Orderadministratie jouw talent voor cijfers laten zien. Je houdt je vooral bezig met de goederenadministratie, bent verantwoordelijk voor de ordermatching en zorgt ervoor dat alles netjes op tijd betaalt wordt. Je kan hier jouw ambities kwijt, door hun eigen opleidingshuis bieden ze jou volop ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden.


Deze werkgever timmert al even aan de weg. Al meer dan 30 jaar is het bedrijf actief in de bouwmaterialen. Deze energieke, no-nonsense en groeiende organisatie is één van de grootste in de branche. En met 50 vestigingen verdeeld over heel Nederland en een webshop, kan er 24/7 op de ruim 500 medewerkers gerekend worden. Op het hoofdkantoor nabij Amersfoort wordt de formule bewaakt en verder uitgewerkt. Bouwen laten ze aan vakmannen over, maar binnen de organisatie bouwen zij constant aan de ontwikkeling en loopbanen van medewerkers. Hoe? Door een eigen opleidingshuis bijvoorbeeld. Zo groeien alle medewerkers mee met de organisatie.

Dit ga je doen

Als Medewerker Orderadministratie ben je samen met zes collega’s en de manager verantwoordelijk voor de goederenadministratie en het specifieke ordermatching proces.

Je hebt een eigen portefeuille van zo’n acht tot tien vestigingen en een aantal leveranciers onder je hoeden. Voor hun controleer je o.a. de juistheid van de (inkoop)facturen: staan de vrachtkosten correct vermeld, zijn de palletkosten in rekening gebracht en of er sprake is van hoeveelheids- of prijsverschillen. Klopt er iets niet, dan zoek jij uit wat er misgaat en stemt vervolgens met de vestiging, intern en/of met de leverancier af dat dit wordt aangepast en hoe dit in het vervolg kan worden voorkomen.

Daarnaast wikkel je voor de leveranciers de openstaande facturen-/postenlijst tijdig en correct af en ben je het aanspreekpunt als het gaat om vragen over de goederenadministratie en crediteuren.

Dit breng je mee

  • Een afgeronde mbo-4 of hbo opleiding in de richting van financiën, bedrijfsadministratie, pdb, bedrijfseconomie of vergelijkbaar.
  • Minimaal 1 jaar relevante werkervaring als Medewerker Crediteuren, Financieel Administratief Medewerker, Medewerker Facturatie, Medewerker Goederenadministratie, Medewerker Inkoopadministratie of vergelijkbaar.
  • Affiniteit met bouwmaterialen en ervaring binnen de retail of bij een groothandel is een pre.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Een sociale persoonlijkheid en je bent communicatief vaardig.

Daarnaast ben je voor 32 uur per week beschikbaar en woon je in de omgeving van Amersfoort.

Dit wordt geboden

  • Een uitdagende baan als Medewerker Orderadministratie met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een bruto maandsalaris tot circa € 3.000,- (fulltime). Het exacte salaris wordt afgestemd op jouw opleidingsniveau en werkervaring.
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld.
  • 3 extra vakantiedagen wanneer je niet ziek bent geweest.
  • Een bonusregeling.
  • Een reiskostenvergoeding.
  • Korting op producten uit het assortiment.
  • Leuke collega’s in een ongedwongen werksfeer.
  • Opleidings- en ontwikkelmogelijkheden.
  • Ruimte voor eigen initiatieven en ideeën.

KGU Recruitment daagt je uit

Enthousiast over de vacature? Herken je jezelf in het profiel? Waar wacht je nog op? Solliciteer nu via de rode button en wie weet wordt deze vacature jouw nieuwe baan. Vragen over de vacature en/of procedure? Neem dan contact op met:


Anthony Overweg

06 - 14 28 23 71
anthonyoverweg@kgu.nl

Solliciteren
Print deze vacature