Vacatures
KGU daagt je uitKGU daagt je uit
KGU recruitement
KGU daagt je uitKGU daagt je uit

Vacature:

Medewerker Servicedesk

Regio: Amersfoort

Jouw toekomstige werkgever

Bij deze werkgever kan je fulltime voor minimaal 3 maanden aan de slag als Medewerker Servicedesk. In een jong en ambitieus team ben je vraagbaak en 1e aanspreekpunt voor zakelijke klanten en collega’s vanuit verschillende vestigingen. Naast dat je korting krijgt op het assortiment en interessante werkervaring op kunt doen, hebben zij ook flexibele werktijden.


Deze werkgever timmert al even aan de weg. Al meer dan 30 jaar is het bedrijf actief in de bouwmaterialen. Deze energieke, no-nonsense en groeiende organisatie is één van de grootste in de branche. En met 50 vestigingen verdeeld over heel Nederland en een webshop, kan er 24/7 op de ruim 500 medewerkers gerekend worden. Op het hoofdkantoor nabij Amersfoort wordt de formule bewaakt en verder uitgewerkt. Bouwen laten ze aan vakmannen over, maar binnen de organisatie bouwen zij constant aan de ontwikkeling en loopbanen van medewerkers. Hoe? Door een eigen opleidingshuis bijvoorbeeld. Zo groeien alle medewerkers mee met de organisatie.

Dit ga je doen

Als Medewerker Servicedesk maak je deel uit van een jong, ambitieus en gemotiveerd team en ben je het eerste aanspreekpunt en de vraagbaak voor collega’s van de verschillende vestigingen in Nederland. Daarnaast beantwoord je uiteenlopende vragen van zakelijke klanten en consumenten over bestellingen gedaan via de webshop, dit zowel telefonisch, per mail als per chat.

Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit het:

  • Beantwoorden van webshop gerelateerde vragen van klanten.
  • Aannemen, oplossen en vastleggen (Topdesk) van eerstelijns storingen betreffende kassa’s, pin en netwerk (ICT) vanuit de vestigingen.
  • Bijdragen aan een positieve klantbeleving middels heldere communicatie en adequate antwoorden.
  • Verwerken van vragen die veel terugkomen in de FAQ, zodat deze voortaan nog sneller en efficiënter afgehandeld kunnen worden.
  • Signaleren van knelpunten in de informatievoorziening en/of serviceverlening.
  • De Manager Servicedesk adviseren over mogelijke oplossingen.
  • Actief benaderen van vakmannen om de profielen en functionaliteiten van het platform te verbeteren, om online nog beter aan te sluiten bij de behoeften van de klant.

Dit breng je mee

  • Een afgeronde commerciële of klantgerichte mbo opleiding.
  • Minimaal 1 jaar werkervaring als Medewerker Servicedesk, Helpdeskmedewerker, Receptioniste, Medewerker Frontoffice, Medewerker Klantenservice, Backoffice Medewerker of vergelijkbaar.
  • Enige affiniteit met ICT / IT en het leuk vinden om je hier verder in te verdiepen.
  • Liefst affiniteit met de retail, detailhandel, bouwmaterialen en/of de bouwbranche.
  • Service- en klantgerichte werkhouding. Je bent makkelijk in de omgang, communicatief en altijd denkend in oplossingen.

Daarnaast ben je voor 40 uur in de week en voor circa 3 maanden (mogelijk langer) beschikbaar en woon je in de omgeving van Amersfoort. Tevens ben je bereidt om eens per week in de avonduren (17.00 uur tot 21.00 uur) vanuit huis per mail en chat bereikbaar te zijn voor eventuele vragen en ben je standaard beschikbaar op de maandag en donderdag.

Dit wordt geboden

  • Een uitdagende baan als Medewerker Servicedesk voor circa 3 maanden (mogelijk langer).
  • Een bruto maandsalaris tot circa € 2.900,- (fulltime). Het exacte salaris wordt afgestemd op jouw opleidingsniveau en werkervaring.
  • 26 vakantiedagen en 8% vakantiegeld.
  • Een reiskostenvergoeding.
  • Extra vrije dagen als je niet ziek bent geweest.
  • Flexibele starttijden (van 06:30 tot 09:00 uur).
  • Korting op producten uit het assortiment.
  • Leuke collega’s in een ongedwongen werksfeer.
  • Ruimte voor eigen initiatieven en ideeën.

KGU Recruitment daagt je uit

Enthousiast over de vacature? Herken je jezelf in het profiel? Waar wacht je nog op? Solliciteer nu via de rode button en wie weet wordt deze vacature jouw nieuwe baan. Vragen over de vacature en/of procedure? Neem dan contact op met:


Karlijn van den Hoogen

035 - 624 86 45
karlijnvandenhoogen@kgu.nl

Solliciteren
Print deze vacature