Vacatures
KGU daagt je uitKGU daagt je uit
KGU recruitement
KGU daagt je uitKGU daagt je uit

Vacature:

Medewerker Verkoopadministratie

Regio: Hilversum

Jouw toekomstige werkgever

Onze opdrachtgever, een internationaal mediatechnologiebedrijf, verovert de wereld en groeit hard! Deze jonge en dynamische organisatie levert facilitaire ondersteuning bij producties in de broadcastindustrie. Grote kans dat je op televisie één of meerdere programma’s hebt gezien waar deze innovatieve technologieclub een bijdrage aan heeft geleverd. Want deze mooie opdrachtgever in de regio Hilversum werkt voor alle bekende televisiemerken. In binnen- en buitenland. Aan gedurfde projecten met de allernieuwste technieken en technologieën.

In Hilversum, het hart van de televisiewereld, vind je deze uitdagende werkplek waar geen dag hetzelfde is. Vanuit het kantoor zetten de ruim 500 professionals samen alles op alles om elk project tot een succes te maken. Hard werken en hard lachen gaan hier hand in hand. Net als waardering voor input en veel ruimte voor ontwikkeling. En het succes, dát wordt gevierd. Met een borrel, feestjes of andere uitjes. Op steenworp afstand van het station en met voldoende en gratis parkeergelegenheid voor de deur.

Dit ga je doen

Als Medewerker Verkoopadministratie zorg jij ervoor dat het facturatieproces op rolletjes verloopt. In deze veelzijdige functie ondersteun je verschillende afdelingen binnen het bedrijfsonderdeel dat gespecialiseerd is in ENG-oplossingen voor tv-programma’s.

Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Het zorg dragen voor de facturatie met betrekking tot verschillende producties.
  • Het accuraat verwerken van declaraties van medewerkers.
  • Het bekijken wat er mag worden door gefactureerd aan de klant.
  • Het controleren en verwerken van productierapporten.
  • Het beantwoorden van vragen van klanten omtrent facturaties.
  • Het behandelen van zowel telefoon- als e-mailverkeer.

Dit breng je mee

  • Een afgeronde mbo opleiding (niveau 4) in financiële of administratieve richting.
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie als Financieel Medewerker, Administratief Medewerker, Boekhoudkundig Medewerker.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Een flexibele en klantvriendelijke instelling en je bent stressbestendig.
  • Accuratesse en je functioneert zowel zelfstandig als in teamverband.

Daarnaast ben je 40 uur per week beschikbaar (32 uur is bespreekbaar) en woon je in de omgeving van Hilversum.

Dit wordt geboden

  • Een uitdagende baan als Medewerker Verkoopadministratie waarbij je direct in dienst komt van onze opdrachtgever, met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een passend bruto maandsalaris, afgestemd op de functie, jouw opleidingsniveau en werkervaring.
  • 23 vakantiedagen en 8% vakantiegeld.
  • Een reiskostenvergoeding.
  • Een enthousiast en gepassioneerd team en goede begeleiding tijdens je inwerkperiode.
  • Alle kansen om jezelf verder te ontwikkelen, te specialiseren of door te groeien.
  • Goede atmosfeer waar hard werken, humor en plezier hebben centraal staat. Zo is er met regelmaat een borrel, teamuitje of een bedrijfsfeest.

KGU Recruitment daagt je uit

Enthousiast over de vacature? Herken je jezelf in het profiel? Waar wacht je nog op? Solliciteer nu via de rode button en wie weet wordt deze vacature jouw nieuwe baan. Vragen over de vacature en/of procedure? Neem dan contact op met:


Karlijn van den Hoogen

035 - 624 86 45
karlijnvandenhoogen@kgu.nl

Solliciteren
Print deze vacature