Vacatures
KGU daagt je uitKGU daagt je uit
KGU recruitement
KGU daagt je uitKGU daagt je uit

Vacature:

Office Assistant

Regio: Woerden

Jouw toekomstige werkgever

Onze opdrachtgever heeft de ambitie om het leven van ouderen te verbeteren. Dit doet zij door de slimme inzet van kennis én innovatieve technologie. En zij doet dit wereldwijd, op hoog niveau en door samen te werken. Over samenwerken gesproken: het jonge, zeer diverse team van de organisatie bestaat uit circa 35 hbo- en wo-professionals. Vanuit Woerdent bundelen deze professionals hun krachten en streven zij naar het beste resultaat. Er wordt hard gewerkt om écht het verschil te kunnen maken. Door de groei van het bedrijf kun jij hier profiteren van de ruimte die er is om ook zelf het bedrijf mede vorm te geven. Ga jij hier als Office Assistent jouw bijdrage leveren om het leven van ouderen te verbeteren?

Dit ga je doen

Als Office Assistant ben jij hét visitekaartje van onze opdrachtgever. Je zorgt voor een nette afhandeling van al het telefoonverkeer en een gastvrij ontvangst van de bezoekers. Je voelt je betrokken bij alles en iedereen en draagt saamhorigheid uit naar de gehele organisatie.


Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit het:

  • Afhandelen van telefoonverkeer en postverwerking.
  • Beheren van de telefooncentrale en ontvangen gasten.
  • Mede beheren van de agenda’s van het management.
  • Zorgdragen voor de vergaderkamers en gemeenschappelijke ruimtes in het pand (reserveringen, uitstraling, aankleding etc.).
  • Zorgdragen voor correcte uitstraling van het gehele pand en haar entree.
  • Organiseren en initiëren van activiteiten en aanverwanten (Sinterklaas, Kerst, borrels, kraamcadeautjes, bloemen etc.).
  • Boeken van zakelijke reizen, hotels, taxi etc.
  • Ondersteuning bij inname en uitgave leaseauto’s.
  • Uitgifte en beheren van voorraad kantoorartikelen (o.a. drukwerk en visitekaartjes).
  • Incidenteel bijwonen en uitwerken van management meetings.

Dit breng je mee

  • Een afgeronde mbo opleiding in een secretariële richting.
  • Minstens 2 jaar relevante werkervaring als Receptionist, Office Assistant, Frontoffice Medewerker, Frontdesk Medewerker, Secretaresse of vergelijkbaar.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in zowel woord als geschrift.
  • Een representatieve, zakelijke en proactieve houding.
  • Zelfstandigheid, stressbestendigheid en een hands-on mentaliteit.
  • Een flexibele, servicegerichte instelling waarbij je samenwerken hoog in het vaandel hebt staan.

Daarnaast ben je 20 tot 24 uur per week beschikbaar en woon je in de omgeving van Woerden.

Dit wordt geboden

  • Een uitdagende baan als Office Assistant waarbij je direct in dienst komt bij onze opdrachtgever, met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een bruto maandsalaris tot circa € 2.500,- (fulltime). Het exacte salaris wordt afgestemd op jouw opleidingsniveau en werkervaring.
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld.
  • Een reiskostenvergoeding.

KGU Recruitment daagt je uit

Enthousiast over de vacature? Herken je jezelf in het profiel? Waar wacht je nog op? Solliciteer nu via de rode button en wie weet wordt deze vacature jouw nieuwe baan. Vragen over de vacature en/of procedure? Neem dan contact op met:


Dominique Hendriks

06 - 29 44 88 09
dominiquehendriks@kgu.nl

Solliciteren
Print deze vacature