Vacatures
KGU daagt je uitKGU daagt je uit
KGU recruitement
KGU daagt je uitKGU daagt je uit

Vacature:

Office Manager (20-32u)

Regio: Amsterdam

Jouw toekomstige werkgever

Onze opdrachtgever is een bedrijfsmakelaar opgericht door 3 partners. Het is een klein, hecht en zeer gedreven team waarvan de focus ligt op het continu verbeteren van de processen en resultaten. Het bedrijf is gevestigd in Amsterdam, opgericht in 2013 en heeft inmiddels zowel nationale als internationale klanten.

Er heerst een informele, ondernemende, ‘no nonsense’ sfeer waarbij ieder zijn eigen verantwoordelijkheden heeft en neemt. Ter ondersteuning van het team zijn wij op zoek naar een Office Manager die discreet, zelfstandig en goed in staat is om prioriteiten te stellen.

Dit ga je doen

Als zelfstandige collega vind jij het geen probleem dat het bedje niet gespreid voor je klaar staat. Jij neemt meteen een duik in het diepe om jezelf in sneltreinvaart de wereld van de bedrijfsmakelaardij eigen te maken.

Jouw taken bestaan onder andere uit:

  • Het ondersteunen van de partners en het actief beheren van de agenda’s van de heren en afhandelen van het mailverkeer.
  • Receptiewerkzaamheden zoals het verwelkomen van bezoekers en het algehele voorraadbeheer.
  • Het verwerken van inkomende en uitgaande facturen van o.a. het bedrijf zelf.
  • Het doen van veel research zodat alle partners de juiste en nieuwste informatie voor handen hebben t.b.v. presentaties, intern onderzoek en marktanalyses.
  • Het uitwerken van een passende social-mediastrategie om de zichtbaarheid te vergroten.
  • Het waarborgen van representativiteit; je zorgt ervoor dat niet alleen jijzelf maar ook het kantoor er piekfijn uitziet.
  • Het organiseren van events/ borrels en themafeesten.
  • Oppakken van alle ad hoc werkzaamheden.

Dit breng je mee

  • Mbo+/hbo werk- en denkniveau met als pre een opleiding gevolgd in de richting van Office Management/ Schoevers/ Hoge hotelschool/ Marketing.
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie en affiniteit met vastgoed.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Ondernemende en servicegerichtte instelling en je bent goed in plannen.
  • Organisatorisch vermogen en je functioneert zowel zelfstandig als in teamverband.
  • Gedegen kennis van het MS Office pakket.
  • Ervaring met het inzetten van Social-Media.

Daarnaast ben je 20-32 uur per week beschikbaar en woon je in (de buurt van) Amsterdam.

Dit wordt geboden

  • Een uitdagende functie in een enthousiast en hecht team gevestigd in het kloppend bedrijfshart van Amsterdam met een levend schilderij als uitzicht.
  • Een bruto maandsalaris van €2.000,- tot €2.200,- o.b.v. 40 uur per week. Het exacte salaris wordt afgestemd op jouw opleidingsniveau en ervaring.
  • Een outputgerichte functie waarbij in overleg werkdagen/ -tijden vastgesteld kunnen worden.
  • De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen (bij interesse ook diepgang op het gebied van makelaardij).
  • Een plek om mee te groeien in het bedrijf.
  • Gezellige uitjes buiten de deur zoals een hapje/drankje & (inter)nationale tripjes met het team.


KGU Recruitment daagt je uit

Enthousiast over de vacature? Herken je jezelf in het profiel? Waar wacht je nog op? Solliciteer nu via de rode button en wie weet wordt deze vacature jouw nieuwe baan. Vragen over de vacature en/ of procedure? Neem dan contact op met:


Daniëlle van Dusschoten

035 – 624 86 45
daniellevandusschoten@kgu.nl

Solliciteren
Print deze vacature