Vacatures
KGU daagt je uitKGU daagt je uit
KGU recruitement
KGU daagt je uitKGU daagt je uit

Vacature:

Office Manager/ Personal Assistant

Regio: Hilversum

Jouw toekomstige werkgever

Bij deze werkgever ben jij als Office Manager/ Personal Assistant de spil van de organisatie en kun je voor 32 tot 40 uur flink aan de bak! Zeker als je houdt van ontzorgen, processen neerzetten, organiseren en multitasken. Jij bent de ‘go to person’, de organisator en de olie in de motor! Interesse? Lees snel verder en solliciteer!

Deze werkgever is een vooruitstrevende en internationale organisatie gespecialiseerd in software ontwikkeling voor de media & broadcasting markt en de miljoenen gebruikers wereldwijd. Als onderdeel van een Amerikaanse organisatie, werken zij met zo’n 70 medewerkers (veelal expats) vanuit het mediapark in Hilversum voor bekende merken zoals Netflix, HBO en Disney…met als doel: let’s bring new TV experiences to life!

Dit ga je doen

Als Office Manager/ Personal Assistant bij ben jij de ‘go to person’, de organisator, de persoon die zorgt dat het koffieapparaat het doet in de ochtend en het zonnetje in huis is! Een afwisselende functie in een groeiende organisatie, waarbij iedere dag weer anders is en ook weer hetzelfde. Aan jou de taak/eer om hier een centrale rol in te spelen en je werkzaamheden zullen dan ook o.a. bestaan uit het:

  • Eerste telefonische en ‘live’ aanspreekpunt zijn voor gasten, sollicitanten, leveranciers en collega’s.
  • Beheren van een aantal e-mailboxen en agenda’s en kunt zelf inschatten welke acties opgepakt of doorgezet moeten worden.
  • Faciliteren van alle (internationale) calls in Zoom en het regelen van de vergaderruimten.
  • Plannen en regelen van intentionele zakenreizen, zakenlunches, vervoer, hotels en visums.
  • Organiseren van de facilitaire zaken op kantoor, zoals office & food supplies, aansturing schoonmaak, kantoormeubilair, pandbeheer etc.
  • Dagelijks zorgen voor een net en opgeruimd kantoorpand incl. keuken, sanitair, vergaderruimten, etc.
  • Organiseren van personeelsevenementen (denk aan een family-event, Thanksgiving, Sinterklaasviering, Kerstfeest, jubileum, salsa workshops, etc.).

Dit breng je mee

  • HBO werk- en denk niveau en liefst een opleiding richting Office Management/ Personal Assistant of vergelijkbaar.
  • Minimaal 3 jaar werkervaring als bij voorbeeld allround Office Manager, Secretaresse, PA, Facilitair / Facility Manager, Directiesecretaresse, Afdelingssecretaresse, Officemanager of Personal Assistant.
  • Ervaring binnen een commerciële, hoogopgeleide en internationale werkomgeving.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (de voertaal is Engels).
  • Goede kennis van MS Office en je bent service- en resultaatgericht, communicatief vaardig en hebt een ‘hands-on’ mentaliteit.

Daarnaast ben je voor 32 tot 40 uur per week beschikbaar en woon je in de omgeving van Hilversum.

Dit wordt geboden

  • Een uitdagende baan als Office Manager/ Personal Assistant waarbij je direct in dienst komt van de werkgever en met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een passend bruto maandsalaris, afgestemd op de functie, jouw opleidingsniveau en werkervaring.
  • 28 vakantiedagen en 8% vakantiegeld.
  • Een reiskostenvergoeding.
  • Vele leuke team events, flexibele werktijden en een laptop.
  • Een modern kantoor op loopafstand van het NS station Hilversum Mediapark. Kosteloos parkeren met de auto is ook mogelijk, super fijn!

KGU Recruitment daagt je uit

Enthousiast over de vacature? Herken je jezelf in het profiel? Waar wacht je nog op? Solliciteer nu via de rode button en wie weet wordt deze vacature jouw nieuwe baan. Vragen over de vacature en/of procedure? Neem dan contact op met:


Karlijn van den Hoogen

06 - 15 52 61 61
karlijnvandenhoogen@kgu.nl

Solliciteren
Print deze vacature