Vacatures
KGU daagt je uitKGU daagt je uit
KGU recruitement
KGU daagt je uitKGU daagt je uit

Vacature:

Office Manager

Regio: Amsterdam

Jouw toekomstige werkgever

Onze opdrachtgever, opgericht in 2007, is een allround vastgoedspecialist met jarenlange ervaring. Zij adviseren ‘corporates’ bij de aan- en verhuur en de aan- en verkoop van commercieel vastgoed. Hierbij treden zij op namens bedrijven, stichtingen en overheden.


Tevens beschikken zij over uitgebreide ervaring aan de ‘investor’ kant van de commerciële vastgoedmarkt. Zij zijn actief voor (inter)nationale opererende institutionele en particuliere beleggers. De kracht is dat ze op persoonlijke wijze het bedrijf runnen: 3 partners en 1 officemanager. De werkwijze is zeer betrokken en men geeft op een daadkrachtige manier advies aan cliënten.

Dit ga je doen

Als Office Manager ben je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen binnen de organisatie. Je bent een spin in het web die overzicht weet te behouden en niet schrikt van deadlines. Je ondersteunt de drie partners op alle fronten, jij bent de duizendpoot die ze niet kunnen missen. In deze functie krijg je veel vrijheid en een hoge mate van verantwoordelijkheid voor het realiseren van diverse werkzaamheden om de interne bedrijfsprocessen zo soepel mogelijk te laten verlopen. Wij zoeken daarom iemand die zelfstandig kan functioneren.


Jouw taken bestaan onder andere uit:

  • Agendabeheer.
  • Afspraken inplannen.
  • Post, telefoon- en e-mailverkeer.
  • Verzorgen van de zakelijke correspondentie.
  • Vergaderingen voorbereiden.
  • Ondersteuning in de aan- en verkoopprocessen.
  • Voorbereiden van presentaties.
  • Initiëren van marketing gerelateerde zaken.
  • Het regelen van de facilitaire zaken.

Dit breng je mee

  • Ruime kennis van het MS Office Pakket.
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in zowel woord als geschrift.
  • Duits is een pré.
  • Tenminste 5 jaar ervaring.
  • Ervaring in de vastgoedbranche is een pré.

Daarnaast ben je bij voorkeur per direct voor 32 – 40 uur per week beschikbaar en woon je in (de omgeving van) Amsterdam.

Dit wordt geboden

  • Een verantwoordelijke en zeer afwisselende baan.
  • Een marktconform salaris. Het exacte salaris wordt afgestemd op jouw opleidingsniveau en ervaring.
  • Een flexibele werkomgeving waar ruimte is voor zelfontplooiing.
  • Een werkplek op een A-locatie op de Zuidas.
  • In overleg een tijdelijke of vaste functie.
  • Een plezierige, transparante en dynamische werkomgeving waarin jouw inbreng, ideeën en inzet zeer welkom zijn.

KGU Recruitment daagt je uit

Enthousiast over de vacature? Herken je jezelf in het profiel? Waar wacht je nog op? Solliciteer nu via de rode button en wie weet wordt deze vacature jouw nieuwe baan. Vragen over de vacature en/of procedure? Neem dan contact op met:


Maaike Fennis

035 - 624 86 45
maaikefennis@kgu.nl

Solliciteren
Print deze vacature