Jouw toekomstige werkgever
Bij deze werkgever ben jij als Office Support Medewerker verantwoordelijk voor een goede coördinatie van alle voorkomende kantoorwerkzaamheden, beheer je het wagenpark, enthousiasmeer je de kennisdeling binnen de organisatie en voer je allerlei voorkomende werkzaamheden en projecten uit. Naast hele gedreven en enthousiaste collega’s, 29+ vrije dagen en een onwijs veelzijdige functie, krijg je hier volop kansen om jezelf verder te ontwikkelen door het volgen van diverse cursussen en opleidingen.
Deze werkgever verbetert de beschikbaarheid en productiviteit van de machines en installaties van diverse (inter)nationale industrie-bedrijven. Dit doen zij met hoogwaardige onderhoudsmiddelen, -systemen, -apps en -oplossingen. Ook door verschillende opleidingen te verzorgen, helpt deze werkgever bedrijven meer uit hun machines, producten en mensen te halen.
Dit ga je doen
Als Office Support Medewerker ben je verantwoordelijk voor een goede coördinatie van alle kantoorwerkzaamheden. Je ontzorgt de (interne) klant op allerlei manieren en coördineert zaken zodanig dat de organisatie als een gesmeerde machine loopt. Daarnaast beheer je het volledige wagenpark, organiseer en coördineer je trainingen en voer je projecten uit. Je wordt meegenomen in verschillende vraagstukken, ontzorgt waar mogelijk en biedt proactief creatieve oplossingen. Zo zal je de HR Manager onder andere ondersteunen op het gebied van werving, employee branding en job marketing.
Jouw werkzaamheden zullen verder onder andere bestaan uit:
- Kantoorbeheer (werkplekinrichting, onderhoud, plannen vergaderruimtes etc.).
- Telefoon-, e-mail- en postbehandeling.
- Wagenparkbeheer; jij zorgt ervoor dat alle lease-/bedrijfsauto’s volgens de geldende voorwaarden rijden en de collega’s maximaal tevreden zijn.
- Opleidingen; je coördineert, registreert en organiseert uiteenlopende trainingen.
- Inkoop van office-benodigdheden en kantoorartikelen.
- Organiseren van (personeels)evenementen, lunches en meetings.
- Boeken van hotels, vluchten en huurauto’s.
- Verzorgen van personeelsattenties (verjaardagen, jubilea, etc.).
- Registratie en facturatie van abonnementen en lidmaatschappen.
- En er zijn altijd diverse en uiteenlopende projecten die opgepakt kunnen worden…
Dit breng je mee
- Een afgeronde mbo-4 of hbo-opleiding.
- Minimaal 1 jaar werkervaring in een soortgelijke ondersteunende functie als bij voorbeeld Management Assistent, Office Manager, Office Assistent, Secretaresse, HR Assistent, Facilitair Medewerker, Vestigingsassistent, Personal Assistant of vergelijkbaar.
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
- Een dienstverlenende, klantgerichte, gedreven en resultaatgerichte instelling.
- Een hands-on mentaliteit, stressbestendigheid, enthousiasme en je kunt discreet omgaan met (vertrouwelijke) informatie.
Daarnaast ben je voor 40 uur per week (op kantoor) beschikbaar en woon je in de omgeving van Amsterdam-Zuidoost.
Dit wordt geboden
- Een uitdagende baan als Office Support Medewerker met uitzicht op een vast dienstverband.
- Een passend bruto maandsalaris, afgestemd op de functie, jouw opleidingsniveau en werkervaring.
- 29 vakantiedagen en 8% vakantiegeld (en 2 extra vakantiedagen bij niet ziek).
- Een reiskostenvergoeding.
- Een discretionaire eindejaarsuitkering.
- Flexibele werktijden: je kunt starten tussen 07.30 uur en 09.30 uur.
- Diverse doorgroei-, opleidings- en scholingsmogelijkheden.
- Een uitstekend te bereiken werkplek, zowel met het openbaar vervoer als met de auto.
KGU Recruitment daagt je uit
Enthousiast over de vacature? Herken je jezelf in het profiel? Waar wacht je nog op? Solliciteer nu via de rode button en wie weet wordt deze vacature jouw nieuwe baan. Vragen over de vacature en/of procedure? Neem dan contact op met: