Vacatures
KGU daagt je uitKGU daagt je uit
KGU recruitement
KGU daagt je uitKGU daagt je uit

Vacature:

Project Assistent Winkelinrichting (24 uur)

Regio: Amersfoort

Jouw toekomstige werkgever

Bij deze werkgever ben jij als Project Assistent Winkelinrichting (24 u.p.w.) van A tot Z betrokken bij verschillende projecten, ondersteun je allround het team, ben je hét aanspreekpunt voor de vestigingen en zorg je zo dat elk project – groot of klein – op rolletjes loopt! Ben jij een ondersteuner pur sang, proactief, communicatief vaardig en denk jij altijd één stap vooruit? Lees dan snel verder en solliciteer op deze uitdagende en veelzijdige functie.

Deze werkgever timmert al even aan de weg. Al meer dan 30 jaar is het bedrijf actief in de bouwmaterialen. Deze energieke, no-nonsense en groeiende organisatie is één van de grootste in de branche. En met 50 vestigingen verdeeld over heel Nederland en een webshop, kan er 24/7 op de ruim 500 medewerkers gerekend worden. Op het hoofdkantoor nabij Amersfoort wordt de formule bewaakt en verder uitgewerkt. Bouwen laten ze aan vakmensen over, maar binnen de organisatie bouwen zij constant aan de ontwikkeling en loopbanen van medewerkers. Hoe? Door een eigen opleidingshuis bijvoorbeeld. Zo groeien alle medewerkers mee met de organisatie.

Dit ga je doen

Als Project Assistent Winkelinrichting ondersteun jij projectleiders, ontwerpers, ontwikkelaars en de manager bij alle opdrachten op het gebied van winkelbouw en winkelinrichting. Denk hierbij aan projecten als restylen, verbouwen, expansie en assortimentsombouwen. Jouw taak is het om al je collega’s van de afdeling te ondersteunen en ervoor te zorgen dat iedereen optimaal zijn/haar werk kan doen.

Als hét aanspreekpunt voor alle vestigingen komen de aanvragen bij jou binnen. In samenspraak met de Projectleider en Manager stel jij basisbudgetten op, die je gedurende het traject bewaakt. Verder ben je verantwoordelijk voor het controleren van de facturen, vraag je offertes aan en sta jij in contact met de verschillende leveranciers. Signaleer je een afwijking, dan onderneem je direct actie.

Ook voorzie je de projectdeelnemers van de juiste informatie en assisteer je de Projectleider op project gerelateerde vlakken. Jij bent echt van A tot Z betrokken bij de verschillende grote en kleine projecten, zorgt dat elk project op rolletjes loopt en uiteraard ga je het eindresultaat ook met eigen ogen bewonderen!

Dit breng je mee

  • Een afgeronde mbo-4 opleiding, liefst in de richting van retail, detailhandel, economie, inkoop, secretarieel.
  • Minimaal 1 jaar werkervaring in een projectmanagement ondersteunende functie.
  • Liefst enige ervaring op het gebied van winkelinrichting, winkelformules, spacemanagement, winkelbouw, schappenplannen, assortimenten, inkoop of winkelconcepten op gedaan binnen de retail, detail- en/of groothandel.
  • Affiniteit met de bouw en bouwproducten is mooi meegenomen.
  • Proactiviteit, initiatiefrijk, communicatief vaardig, uitstekend kunnen plannen en prioriteiten stellen.

Daarnaast ben je 24 uur per week beschikbaar en woon je in de omgeving van Amersfoort.

Dit wordt geboden

  • Een uitdagende baan als Project Assistent Winkelinrichting waarbij je direct in dienst komt van de werkgever en met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een bruto maandsalaris tot circa € 3.100,- (fulltime). Het exacte salaris wordt afgestemd op jouw opleidingsniveau en werkervaring.
  • 26 vakantiedagen en 8% vakantiegeld.
  • 3 extra vakantiedagen wanneer je niet ziek bent geweest.
  • Een reiskosten- en thuiswerkvergoeding.
  • Een bonusregeling.
  • Een laptop en faciliteiten om je thuiswerkplek in te richten.
  • Korting op producten uit het assortiment.
  • Leuke collega’s in een ongedwongen werksfeer.
  • Opleidings- en ontwikkelmogelijkheden.
  • Ruimte voor eigen initiatieven en ideeën.

KGU Recruitment daagt je uit

Enthousiast over de vacature? Herken je jezelf in het profiel? Waar wacht je nog op? Solliciteer nu via de rode button en wie weet wordt deze vacature jouw nieuwe baan. Vragen over de vacature en/of procedure? Neem dan contact op met:


Karlijn van den Hoogen

06 - 15 52 61 61
karlijnvandenhoogen@kgu.nl

Solliciteren
Print deze vacature