Vacatures
KGU daagt je uitKGU daagt je uit
KGU recruitement
KGU daagt je uitKGU daagt je uit

Vacature:

Service Management Officer

Regio: Utrecht

Jouw toekomstige werkgever

Onze opdrachtgever kan jouw nieuwe werkgever worden! Tenminste… als je net als deze IT-specialist en -leverancier betrokken, respectvol en professioneel bent. Als je de klant centraal stelt en graag het voortouw neemt. Heb jij een bovengemiddelde interesse in Networking? Heb je daarnaast ook nog basiskennis van Storage? Staat bij jou service voorop en verlies jij het belang van de klant nooit uit het oog? Wil jij jezelf zowel professioneel als persoonlijk ontwikkelen en tegelijkertijd samen met onze opdrachtgever werken aan het succes? Dan komen wij heel graag in contact met jou.

Dit ga je doen

Jij bent als Service Management Officer het centrale aanspreekpunt en dus een hele belangrijke schakel binnen het Service Management Center. Je bent verantwoordelijk voor het monitoren en beheren van klantnetwerken. De daarbij behorende taken bestaan onder andere uit het registreren en bewaken van incident-, problem- en changecases en coördineren van werkzaamheden. Hierbij geef je regelmatig updates aan de klant. Je zult begrijpen dat klantgerichtheid binnen jouw functie van onschatbare waarde is.


Daarnaast ben je onder andere verantwoordelijk voor:

  • Het accuraat loggen van de tickets en het opschakelen van de juiste resources (intern of extern) om snel de juiste acties in te zetten en SLA’s te halen.
  • Regelmatig controles uitvoeren op de status van support tickets en bewaken van inkomende e-mails.
  • Het eens per zes weken draaien van 24/7 diensten (hier tegenover staan compensatiedagen en vergoeding van 200% bij oproep).
  • Ondersteunen van de engineers zodat deze zich volledig kunnen focussen op het verhelpen van incidenten (problems & changes).
  • Tijdig escaleren naar de Teamleider of Service Manager als het er op lijkt dat een SLA niet gehaald gaat worden.

Dit breng je mee

  • Minimaal een afgeronde mbo niveau 4 opleiding richting ICT/IT.
  • Minimaal 1 jaar relevante stage- en/of werkervaring op het gebied van Networking & Storage Solutions.
  • Een focus op kennis van Cisco met daarbij eventueel aangevuld Netapp & EMC kennis.
  • Beschikbaarheid in een 24/7 rooster samen met zes collega’s, zodat je samen met je team de klant altijd van dienst kunt zijn.
  • De ambitie en gedrevenheid om jezelf verder te ontwikkelen op Networking of Storage Solutions.
  • Een organisatorisch, coördinerend en probleemoplossend vermogen.
  • Klantgerichtheid.
  • Creativiteit, out of the box denken is wat je doet en jij kunt jouw hoofd koel houden in stressvolle situaties.

Ook ben je 40 uur per week flexibel (1x in de 6 weken een 24/7 rooster) beschikbaar en woon je in de nabije omgeving van Utrecht.

Dit wordt geboden

  • Een uitdagende baan als Service Management Officer met veel diversiteit bij één van de grootste dienstverleners op het gebied van IT infrastructuur oplossingen.
  • Een fulltime functie met uitzicht op vast dienstverband binnen een ambitieus team dat kenmerkt zich door openheid, humor, gedrevenheid en motivatie.
  • Een bruto maandsalaris tussen de € 1.900,- en € 2.500,- o.b.v. 40 uur per week, aangevuld met goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • 25 vakantiedagen en een reiskostenvergoeding.
  • Goede opleidingsmogelijkheden en doorgroeimogelijkheden naar o.a. Service Delivery Engineer.

KGU Recruitment daagt je uit

Enthousiast over de vacature? Herken je jezelf in het profiel? Waar wacht je nog op? Solliciteer nu via de rode button en wie weet wordt deze vacature jouw nieuwe baan. Vragen over de vacature en/of procedure? Neem dan contact op met:


Maaike Fennis

035 - 624 86 45
maaikefennis@kgu.nl

Solliciteren
Print deze vacature