Vacatures
KGU daagt je uitKGU daagt je uit
KGU recruitement
KGU daagt je uitKGU daagt je uit

Vacature:

Servicedesk Medewerker

Regio: Almere

Jouw toekomstige werkgever

Bij deze werkgever kan je als Servicedesk Medewerker volop ervaring gaan op doen op het gebied van Google Workspace en Office 365. Wil je werken in een dynamische omgeving, met de nieuwste technologie, met 15 te gekke collega’s, waar geen dag hetzelfde is, en waarbij je organisaties kan en mag adviseren in het gebruik van cloud services? Dan zit je hier helemaal goed!


Deze werkgever, gevestigd in Almere, vindt dat IT helemaal niet zo ingewikkeld is en dat (samen)werken vooral leuk en makkelijk moet zijn. Deze partner gelooft erin dat mensen binnen organisaties kunnen samenwerken en communiceren zonder enige technologische beperkingen. Google, Microsoft en Dropbox….het Operations Team van dit bedrijf voert projecten uit voor al deze labels. Zij houden zich daarbij natuurlijk bezig met een stuk techniek en verzorgen voor organisaties een geruisloze implementatie van GSuite, O365 en Dropbox for Business. Maar de echte toegevoegde waarde en drijfveer ligt in het begrijpen en uitleggen van die nieuwe technologie naar een nieuwe, slimmere en vooral leukere manier van (samen)werken. Dat is het uitgangspunt en dat is waar zij iedere dag weer voor uit bed komen. Zij willen mensen blij maken met hun visie van de ‘Nieuwe Wereld’ en de mogelijkheden daartoe!

Dit ga je doen

Als Servicedesk Medewerker ben jij het visitekaartje van het bedrijf. Je bent in deze functie het eerste aanspreekpunt voor klanten en helpt hen verder met hun vragen en adviseert op het gebied van cloud services.


Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit het:

  • Oplossen van 1e lijns storingen en/of problemen van klanten.
  • Ondersteunen van collega’s bij IT-problemen.
  • Vastleggen van tickets, deze proberen op te lossen of deze doorzetten naar de desbetreffende collega.
  • Afhandelen van alle verzoeken en problemen die binnen komen bij de afdeling service desk.

Dit breng je mee

  • Een afgeronde mbo niveau 3/4 opleiding richting IT / ICT.
  • Circa 1 jaar relevante stage- en of werkervaring als Helpdesk Medewerker, Servicedesk Medewerker, Werkplekbeheerder of vergelijkbaar.
  • Ervaring met Google Workspace en/of Office 365.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Liefst kennis van ITIL.
  • Sterke communicatieve en sociale vaardigheden en een representatief voorkomen.

Daarnaast ben je 40 uur per week beschikbaar en woon je in de omgeving van Almere.

Dit wordt geboden

  • Een uitdagende baan als Servicedesk Medewerker met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een passend bruto maandsalaris, afgestemd op de functie, jouw opleidingsniveau en werkervaring.
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld.
  • Een reiskostenvergoeding.
  • Ontwikkelingsmogelijkheden zoals Google/ Microsoft opleidingen inclusief certificeringen.
  • De mogelijkheid om te werken in een jong, hecht en gepassioneerd team dat is gevestigd in een hip kantoor nabij het station.

KGU Recruitment daagt je uit

Enthousiast over de vacature? Herken je jezelf in het profiel? Waar wacht je nog op? Solliciteer nu via de rode button en wie weet wordt deze vacature jouw nieuwe baan. Vragen over de vacature en/of procedure? Neem dan contact op met:


Karlijn van den Hoogen

06 - 15 52 61 61
karlijnvandenhoogen@kgu.nl

Solliciteren
Print deze vacature