Vacatures
KGU daagt je uitKGU daagt je uit
KGU recruitement
KGU daagt je uitKGU daagt je uit

Vacature:

Customer Service Medewerker (WFT)

Regio: Amersfoort

Jouw toekomstige werkgever

Bij deze werkgever werk jij als Customer Service Medewerker (WFT) binnen een divers, enthousiast en ambitieus team en ben jij de adviseur voor klanten (zakelijk en particulier) en A-merk autodealers op het gebied van diverse financiële producten. Wil jij net als de organisatie groeien en je continu blijven ontwikkelen? Dat kan! Tevens kent het bedrijf uitstekende arbeidsvoorwaarden, de mogelijkheid om deels vanuit huis te werken en een moderne werkomgeving.


Deze werkgever is een hele bekende naam in de automotivebranche. De organisatie deelt haar specialisme, vakkennis en ruim 50 jaar ervaring vanuit hun moderne hoofdkantoor in Amersfoort. De diversiteit binnen het grote team van ruim 550 medewerkers is enorm, maar één ding heeft iedereen gemeen: de passie voor automotive. Ook is er veel ruimte voor persoonlijke groei en ontspanning! Zo hebben zij een eigen opleidingshuis, is er een gameroom, zijn er meerdere personeelsuitjes per jaar, kan je sporten met jouw collega’s en krijg je kortingen op hun producten!

Dit ga je doen

Als Customer Service Medewerker (WFT) ben jij zowel de vraagbaak als adviseur voor de klant! Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten (particulier en zakelijk), tussenpersonen en dealers van verschillende bekende automerken. 

Samen met een gedreven en enthousiast team (ca. 10 fte) ben jij verantwoordelijk voor het afhandelen van een diversiteit aan inkomende verzoeken en vragen (m.n. telefonisch, maar ook per mail) op het gebied van m.n. verzekeringen, financiële producten en financieringen. Als vanzelfsprekend verricht je ook diverse administratieve werkzaamheden, zoals het afhandelen van contracten, vragen om codes/netto saldo, het verstrekken van omruilcertificaten en klantmutaties (IBAN- en adreswijzigingen).

Daarnaast  krijg je de kans om een bijdrage te leveren in projecten en actief verbeteringen/innovaties te signaleren en op te pakken, die bijdragen tot een betere klantbediening, een betere kwaliteit én meer efficiency.

Dit breng je mee

  • Een afgeronde mbo-4 of hbo opleiding, bij voorkeur richting commercie of bank- en verzekeringen.
  • Minimaal 1 jaar relevante werkervaring als Customer Service Medewerker,  Klantenservice Medewerker, Customer Care Medewerker, Sales Support Medewerker, Backoffice Medewerker, Callcenter Medewerker, Commercieel Medewerker Binnendienst of vergelijkbaar.
  • Liefst in bezit van WFT basis en/of WFT Consumptief Krediet of de bereidheid om deze op korte termijn op kosten van de werkgever te behalen.
  • Communicatief (zowel mondeling als schriftelijk) en administratief sterk.
  • Een servicegerichte, flexibele en proactieve instelling. 

Daarnaast ben je voor 32 tot 40 uur per week beschikbaar (maandag is een vaste kantoordag), vind je het geen probleem om circa 1x per maand op zaterdag te werken en woon je in de omgeving van Amersfoort.

Ook studenten met een tussenjaar, die tijd over hebben naast hun (af)studeren of starters met een afgeronde hbo-opleiding richting IVA, Commerciële Economie, Bedrijfskunde, Financial Services Management of vergelijkbaar, nodigen wij van harte uit om te solliciteren.

Dit wordt geboden

  • Een uitdagende baan als Customer Service Medewerker (WFT) met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een bruto maandsalaris tot circa € 3.200,- (fulltime). Het exacte salaris wordt afgestemd op jouw opleidingsniveau, WFT certificeringen en werkervaring.
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld.
  • 5 atv-dagen (uitbetaald in geld).
  • Een 13e maand.
  • Een reiskostenvergoeding a € 0,21 per km woon-werkverkeer (max. 25 km enkele reis).
  • Een thuiswerkvergoeding a € 2,15 per dag.
  • Sporten met jouw collega’s.
  • Tijd voor ontspanning in de gameroom.
  • Leren via hun eigen online academy (bij indiensttreding).
  • Een collectieve zorgverzekering en korting op financieringen/verzekeringen (bij indiensttreding).
  • Een informele cultuur, met ruimte voor ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden.

KGU Recruitment daagt je uit

Enthousiast over de vacature? Herken je jezelf in het profiel? Waar wacht je nog op? Solliciteer nu via de rode button en wie weet wordt deze vacature jouw nieuwe baan. Vragen over de vacature en/of procedure? Neem dan contact op met:


Niels Savenije

035 - 624 86 45 (keuzenummer 3)
nielssavenije@kgu.nl

Solliciteren
Print deze vacature