Vacatures
KGU daagt je uitKGU daagt je uit
KGU recruitement
KGU daagt je uitKGU daagt je uit

Vacature:

Customer Service Medewerker (WFT)

Regio: Amersfoort

Jouw toekomstige werkgever

Bij deze werkgever werk jij als Customer Service Medewerker (WFT) binnen een jong en ambitieus team en ben jij de adviseur voor klanten (zakelijk en particulier) en A-merk autodealers op het gebied van financiële producten en financieringen. Wil jij net als de organisatie groeien en je continu blijven ontwikkelen? Dat kan doormiddel van het onbeperkt online volgen van trainingen of deelname aan in- en externe opleidingen. Naast 32 vrije dagen kent het bedrijf uitstekende voorwaarden en wordt meedenken en het nemen van initiatieven gestimuleerd.


Deze werkgever is een hele bekende naam in de automotivebranche. De organisatie deelt haar specialisme, vakkennis en ruim 50 jaar ervaring vanuit hun moderne hoofdkantoor in Amersfoort. De diversiteit binnen het grote team van ruim 550 medewerkers is enorm, maar één ding heeft iedereen gemeen: de passie voor automotive. Ook is er veel ruimte voor persoonlijke groei en ontspanning! Zo hebben zij een eigen opleidingshuis, is er een gameroom, zijn er meerdere personeelsuitjes per jaar, kan je sporten met jouw collega’s en krijg je kortingen op hun producten!

Dit ga je doen

Als Customer Service Medewerker (WFT) ben jij zowel de vraagbaak als adviseur voor de klant! Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten (particulier en zakelijk) en voor tussenpersonen en dealers van verschillende bekende automerken. Samen met een jong en enthousiast team ben jij verantwoordelijk voor het afhandelen van een diversiteit aan inkomende verzoeken en vragen (m.n. telefonisch, maar ook per mail) op het gebied van m.n. financiële producten en financieringen, maar ook richting wagenparkbeheer, schades, verzekeringen, e.d.


Het team waar je deel van gaat uitmaken bestaat uit verschillende disciplines waarbij multi-inzetbaarheid wordt aangemoedigd en gefaciliteerd. Ze zijn continu bezig met verbeteren vanuit hun motto; ”morgen willen we het beter doen voor de klant dan vandaag”. Er wordt dan ook van jou gevraagd om met een positieve, kritische blik feedback te geven, over processen heen te kunnen kijken én met verbeterideeën te komen. Je krijgt de kans om een bijdrage te leveren in projecten en actief verbeteringen/innovaties te signaleren en op te pakken die bijdragen tot een betere klantbediening, een betere kwaliteit én meer efficiency.

Dit breng je mee

  • Een afgeronde mbo-4 of hbo opleiding, bij voorkeur richting commercie, automotive (iva) of bank- en verzekeringen.
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring als Customer Service Medewerker, Klantenservice Medewerker, Commercieel Binnendienst Medewerker of vergelijkbaar. En het liefst binnen de automotive, leasing en/of financiële sector.
  • WFT basis en WFT Consumptief Krediet of Schade Particulier / Schadeverzekeringen zijn een must.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Goede commerciële, servicegerichte en communicatieve vaardigheden.
  • Nauwkeurigheid.

Daarnaast ben je 32 tot 40 uur per week beschikbaar en woon je in de omgeving van Amersfoort.

Dit wordt geboden

  • Een uitdagende baan als Customer Service Medewerker (WFT) met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een bruto maandsalaris tot circa € 2.800,- (fulltime). Het exacte salaris wordt afgestemd op jouw opleidingsniveau en werkervaring.
  • 27 vakantiedagen en 8% vakantiegeld.
  • 5 atv-dagen.
  • Een reiskostenvergoeding a € 0,19 per km woon-werkverkeer (max. 21,3 km enkele reis).
  • Een 13de maand (bij indiensttreding).
  • Sporten met jouw collega’s.
  • Tijd voor ontspanning in de gameroom.
  • Leren via hun eigen online academy.
  • Een collectieve zorgverzekering en korting op financieringen/verzekeringen (bij indiensttreding).
  • Een informele cultuur, met ruimte voor ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden.

KGU Recruitment daagt je uit

Enthousiast over de vacature? Herken je jezelf in het profiel? Waar wacht je nog op? Solliciteer nu via de rode button en wie weet wordt deze vacature jouw nieuwe baan. Vragen over de vacature en/of procedure? Neem dan contact op met:


Anthony Overweg

035 – 624 86 45
anthonyoverweg@kgu.nl

Solliciteren
Print deze vacature